Project 996SPS

Trött

Fan vad trött jag blir!!
Killen måste ju vara livrädd att ta ut pärlan ur garaget efter allt jobb!
Å varför kosta på allt detta jobb när han behåller jätteblinkersarna fram?

Fast hojen är ju fräsch, det måste jag hålla med om.

Man kanske skulle ta å putsa lite på sin egen hoj nån kväll.
Äh, tror jag säljer istället(finns under annonser)

/PG

Chrille skrev:
Duktig lackerare som Bjorn säger....... och?

Till skillnad från de flesta i den tråden och den här så är jag begränsat imponerad. Duktiga dekaltrimmare är imponerande och visst är han uppenbarligen en jävel på lackering men speciellt revolutionerande känns det inte.

Sen tycker jag personligen att racereplicor är tråkiga och fula. Men det är en smaksak.

Va bra! Då vet vi. Många gånger brukar jag också sätta mig på tvären och tycka tvärt emot alla andra, mest för att vara lite rebellisk och tuff.. Egentligen så tycker jag ju att alla andra har rätt men jag blir liksom tvungen att säga emot. :D

Re: Trött

Man kanske skulle ta å putsa lite på sin egen hoj nån kväll. Äh, tror jag säljer istället(finns under annonser)

Ey killen, din hoj blir inte mindre snik bara för att du putsar lite :D Du måste börja byta ut delar om du ska få bort snikstämpeln :fakta

/T

Re: Re: Trött

TÜF skrev:
Ey killen, din hoj blir inte mindre snik bara för att du putsar lite :D Du måste börja byta ut delar om du ska få bort snikstämpeln :fakta

/T

Rätt! Sälj skiten istället! :fatta!

Helt vanlig hoj som inte har flugor på sig och den tycker ni man inte ska våga gasa med????
Konstigt folk finns det...

750RR

maverick_750rr skrev:
Helt vanlig hoj som inte har flugor på sig och den tycker ni man inte ska våga gasa med????

750RR

Ge den till mig jag är minsan inte rädd för att repa upp grejorna!. Visst är den våldsamt snygg men man måste ju våga pressa den ändå annars kan man ju lika gärna åka fis-glidare istället!.

Jasså det fanns fleeeer bilder :D
Klart bland det vackraste jag sett :)

750RR

Killen måste ha fått andas en hel del förtunning på köpet (o en hel del innan??) :p

/MA

Sånt här gör att man lätt kan skippa en krogrunda bara för att sitta o dreggla över bilderna :bow

Jag ÄLSKAR sådana inlägg när folk visar hur de gått till väga steg för steg! :rock

F-n..den måste ju till och med väga mer än min blysläde. Med all djävla klarlack som han lägger på. Osmakligt

TÜF skrev:
Då är Bj.O.rns knarr bra mycket råare!!! :bow

/T

Har ju inte gjort nåt speciellt heller egentligen.. byttat gaffel å fälgar plus kåpor samt lite blåprintning av motorns överdel.. Det är nog allt.. resten är som det är..

Finns bra mycket värre byggen på hajprar i sverige..

Dagges hembygge t.ex..

/B

maverick_750rr skrev:

750RR
Hmm...synda man inte har bilder kvar på Vonnes 748SP. Efter ett par tor race till Italien utan en tvätt...så var den luden och fin :crash Och gasa kunde den mannen :D

/åberg

Motulen skrev:
F-n..den måste ju till och med väga mer än min blysläde. Med all djävla klarlack som han lägger på. Osmakligt

Blir det nåt trävlat nästa år Martin? Jag uppfattade aldrig hur det låg till..

/B

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...