Proj för hemmabio

eisbaer skrev:
Mmm, neeh får bli duk. Synd att inte Sandstream sålde ae700 längre på hembiobutiken bara.

Gör han inte!? Men vafan, jag tyckte jag såg det för bara några dagar sedan. Det var där jag hade tänkt att beställa den ifrån då han alltid var bland de billigaste om inte billigast. Sen att han är sh-medlem också...

HAr sneglat i det näst nyaste nummret av "hemma bio" där hade dom en test av projjar för max 15 000, där fick Optoma H27 bäst resultat, det negativa dom fick var att handboken var kortfattad och att fläkten hade en tendens att pendla (måndags ex kanske???)

Sen ser jag här att dom rekomenderar dessa (vet ej pris på dom)

Hitachi PJ-TX100
Panasonic PT-AE700
Sanyo PLV-Z3
Toshiba MT-200
Optoma H30A
Sanyo PLV-Z1X

eisbaer skrev:
Neh är dom väl knappast. Du får en för 2650 spänn vilket borde ses som billigt, eller? Jag ska väl försöka att inte glo för mkt på tv dock. Flyttar in tvn i sovrummet så.

För övrigt så släpper de ju en ny serie lcd-projjar i dagarna, z4an, ae900, tw600 osv.. Tänkte vänta på recension av dessa och se om det är värt de extra pengarna.

Vart hittar du den lampan då? Det börjar bli dags att tjöpa en ny... :huvet

John skrev:
Vart hittar du den lampan då? Det börjar bli dags att tjöpa en ny... :huvet

Här: http://se.pricerunner.com/sound-and...s/freetext?a_search=ae700&sort=8&a_type=lamps

Dee_cati skrev:
Gör han inte!? Men vafan, jag tyckte jag såg det för bara några dagar sedan. Det var där jag hade tänkt att beställa den ifrån då han alltid var bland de billigaste om inte billigast. Sen att han är sh-medlem också...

Neh den har utgått, tillverkas ju inte längre.

Jag gick upp i tum på duk till 86" och då kunde jag använda Z3an som nu är inköpt, väntar på leverans bara :)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!