programvara audigy2 zs

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Tjerare...
behöver lite hjälp med mitt ljudkort..
det är ett creative audigy2 zs och jag har ett philips 5.1 system till det.

nu är det så att jag har formaterat datorn och kan inte hitta installations skivan. drivrutiner var inga problem att fixa. fanns på crative.com. men jag måste ha själva programvaran som man ställer in högtarna med... det låter i alla utom suben..... så om någon vet vad det heter så man kan tanka hem det.

Rock On / Per

:argpådato

Jag kan kopiera skivan min och rara ner den ocj skicka den via MSN elelr ICQ, mitt MSN är uffees@hotmail.com / ICQ 140594442 (används väldigt lite)

Det är rätt mysko faktiskt,- jag har ännu aldrig sett att man kan ladda ner det som medföljer på cdskivorna, och jag har letat massor av gånger de senaste 8 åren. Knappt man kan hitta rätt drivrutiner...
Letar man så upptäcker man att de har olika sajter med olika namn och de har allt utom det man letar efter...

Dessutom är det små skillnader mellan korten fast de heter likadant - man får öppna burken och läsa av modellbeteckningen på själva kretskortet för att veta vilken modell man har.

UltraMarine skrev:
De har skärpt till sig ordentligt sedan jag var där förra gången. Dock verkar det som om de program som medföljer inte går att ladda ner (tex fruityloops creative edition) så man får vara rädd om sina skivor.

Det är de sk medföljande programmen om man köper retailversion(Fin kartong) istf som jag en sån däringa OEM-version i platspåse. De går aldrig att ladda ner från någon tillverkare då det inte är de som tillverkat de programmen.

tjenare igen!!!!!! tog lite tid innan jag tröttnade helt på att skiten inte fungerar!!!

om någon har en skiva som ni på ett eller annat sätt vill dela med er av så vore jag djupt tacksam....

Pelle81 skrev:
tjenare igen!!!!!! tog lite tid innan jag tröttnade helt på att skiten inte fungerar!!!

om någon har en skiva som ni på ett eller annat sätt vill dela med er av så vore jag djupt tacksam....
Pm:a mig din adress eller något chatt program adress så kan jag skicka den till dig

Uffe

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...