Programet där programledaren inte kan hålla sig för skratt?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Letar efter ett klipp där programledaren inte klarar hålla sig för skratt när han hör dom han intervjua prata. Tysk program! Kommer inte ihåg vad det heter bara!

Hjälp!

//Padde

Padde skrev:
2341404 Letar efter ett klipp där programledaren inte klarar hålla sig för skratt när han hör dom han intervjua prata. Tysk program! Kommer inte ihåg vad det heter bara!

Hjälp!

//Padde

vet inte vad den heter

kul är det

Padde skrev:
2341404 Letar efter ett klipp där programledaren inte klarar hålla sig för skratt när han hör dom han intervjua prata. Tysk program! Kommer inte ihåg vad det heter bara!

Hjälp!

//Padde

Troligvis Holändska men jävligt kul! Har inte sett det förr!!!:rofl :rofl

Haha! Haja vilken ångest han hade efteråt. Fattar inte vad de pratar om men det ser ju onekligen ut som något über-seriöst. Typ kvinnans barn har dött eller så...

:rofl :rofl :rofl

Den var kul!!

Var det inte ännu värre, att showen handlade om felbehandlingar i sjukvården, och och att han blivit kastrerad av misstag? Låter som programledaren frågar nån gång hur deras sexliv blivit drabbat, för att sen få fnitteranfall när stackaren öppnar munnen. Hysteriskt roligt är det, men man hoppas nästan att det är fejkat. Kika på publiken de ser inte ut att höra till händelsen riktigt?

Last edited:
Verkar ju helt sjukt. Hopppas det inte det är på riktigt.

P.S Holland? Liberal drogpolitik? D.S

påminer om en händelse på svenskalektionen i våras. Som en del av nationellaprovet skulle alla hålla ett tal på 4 minuter och de flesta lyckades riktigt bra, förutom en grabb. Babblade på om något helt sjukt flummigt med en brutalt trist och monoton stämma vilket gjorde att en hel del i klassen började småfnittra. När han sen råkade ersätta "professor Erik Johansson" med "prinsessan Erik Johansson" exploderade jag i :lol

Nåja, kalla mig en dålig människa men jag kunde verkligen inte hålla mig...

Fast det här var fan snäppet värre, hoppas verkligen att det är fejk :näsblod

Back