Program till körkortsfrågorna på mc?

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hej! finns det någon hjälpsam själ som kan tipsa om (gratisprogram antingen att ladda ner eller på skiva). Behöver till att sitta hemma och plugga innan jag kör upp. MVH Micke

750-R skrev:
Hej! finns det någon hjälpsam själ som kan tipsa om (gratisprogram antingen att ladda ner eller på skiva). Behöver till att sitta hemma och plugga innan jag kör upp. MVH Micke

Det enda jag känner till är programmet från http://korkort.se/ .
Men, efter att nyligen skrivit provet kan jag lätt säga att programmet inte ger så mkt. Körkortsboken för MC räcker gott o väl för mc-frågorna.

Finns inget bättre än vad som erbjuds på http://www.korkortsprovet.com Det kostar "300:-" Och det är precis samma frågor som är på provet, har precis beställt det själv eftersom jag inte har råd att bomma, för då är sommaren över innan man hinner köra sin första tur :(

/Regards Cel

Tänk på att det är betydligt mycket viktigare att plugga på den vanliga "B-delen". Jag hade kanske max 5-6 MC frågor då jag skrev mitt prov för nån vecka sedan.
Bilfrågorna/Trafikfrågorna var precis som vanligt, med en liten skillnad att bilden innehöll en motorcykel istället för bil :lol

Jag övade med följande program:
"STR Körtkortstest 2"
"Bonniers Trafikskola 2004"
"Körkortsfrågorna för Motorcykel"

Och dessa böcker:
Teoriboken (liber)
Mc-boken (liber)

Med dessa som bakgrund, så kanske det endast var 5-10 frågor man inte sett tidigare. Svara med sunt förnuft och det går bra, helt enkelt.

Kolla in körkortstråden för mer information, finns massvis med inlägg där, även om det kan vara jobbigt att plöja igenom :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=70165

rikard1979 Word!!

Jobbigt när man satt i vänterummet och några kom ut och beklagade sig hur svårt provet var. Hade själv bara pluggat på mc-boken men från den kom det ju bara 3-4 frågor :3freak Tur att man tog B-körkortet några månader tidigare.

Om du har brottom med ett program så finns ju DC++ eller Kazaa.

Mvh Bosse

Kan bränna TRU (du och jag i trafiken) samma som dom säljer på körskolor å ta med på nästa tisdags träning om du inte hittat nåt annat! /Christer
750-R skrev:

Provet tog 19minuter jag hade 1 fel. Hur svårt kan det va? :rofl

Ja! Kom igen! Bring it on! :tråkad

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form