Jag kan bara välja ett läge i komprimering, väljer nåt annat står det att det saknas codec rutiner eller nåt sånt!
Nån som känner igen detta, gör mig galen, vill ju kunna göra ok komprimeringer med, just nu kan jag bara göra lågkvalitets komp..
Jag har installerat ett nytt media encoder, men det hjälpte inte
Nån som känner igen detta, gör mig galen, vill ju kunna göra ok komprimeringer med, just nu kan jag bara göra lågkvalitets komp..
Jag har installerat ett nytt media encoder, men det hjälpte inte
