Problem med Vice City

Motocrosser85

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Suzuki RM-Z450 K8 SM
Problemet är att det går att köra bil normalt, men då man ska gå vanligt så fast man inte rör nån knapp så går bubbfan bakåt :confused: , trycker man framåt så står han i still, man slipper alltså inte framåt, svårt att slippa nånstans. Jag har konfigurerat om knapparna flera gånger, men det hjälper inte. Nu undrar jag om nån har stött på samma problem? Tacksam för hjälp.

Har inte stött på det problemet, men prova att ominstalera spelet. Save filerna ligger i mina dokumet eller liknande, det gjorde mina i alla fall så dom försvinner inte vid avistalation, men kolla upp så dina save filer ligger där med så dom inte försvinner.

Motocrosser85 skrev:
:banana tack, de funkar nu... :banana

Anledningen till detta var nog att du hade joystickspinnen vinklad/pedalen nere när du startade spelet/datorn. Spelet/datorn tror då att detta är normalläge för spaken/pedalen, och då blir det sådär jobbigt. Råkade ut för detta några gånger förr med N64. Ha därför alltid grejerna opåverkade när du startar spelet/datorn/konsollen.

Puss i ljumsken.

Har också problem med Vice...
Är som så att när jag drar iväg med någon bil så hoppar baken upp och ner ett litet tag, lägger sig sedan på marken och bilfan får en jävla fart!
Som när någon är klumsig med kopplingen IRL.
Liknande problem......någon? :confused:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck