Problem med uppackning av winRAR filer

Rohlen

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Har problem med att packa upp filer. När jag väljer "extract here" så kommer det upp en ruta med texten "You need to start extraction from a previous volume to unpack blablabla.iso"
Vad gör jag? :argpådato

Rohlen skrev:
2185221 Har problem med att packa upp filer. När jag väljer "extract here" så kommer det upp en ruta med texten "You need to start extraction from a previous volume to unpack blablabla.iso"
Vad gör jag? :argpådato

Om det är rar filer så är dom packade på två sätt:
1. filerna har en ändelse som börjar med filnamn.001, filnamn.002 osv, då väljer du att packa upp filnamn.001.

2. filerna har en ändelse som börjar med filnamn.r00, filnamn.r01 också finns det en filnamn.rar, då väljer du att packa upp filnamn.rar

Är detta inte alls problemet så testa att avinstallera det programmet du använder och installera det igen. Använder du inte winrar kan du prova med det också.

Empa skrev:
2185869 Om det är rar filer så är dom packade på två sätt:
1. filerna har en ändelse som börjar med filnamn.001, filnamn.002 osv, då väljer du att packa upp filnamn.001.

2. filerna har en ändelse som börjar med filnamn.r00, filnamn.r01 också finns det en filnamn.rar, då väljer du att packa upp filnamn.rar

Är detta inte alls problemet så testa att avinstallera det programmet du använder och installera det igen. Använder du inte winrar kan du prova med det också.

Brukar inte spela någon roll så jag gissar att någon del i arkivet saknas...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg