Tändspole och cdi i ett? Hur menar du nu?
Jo husabergare hade ju sem tändsytem förut från 03 och bakåt och där sitter tändsploen ihopbakad med cdiboxen.
Du har garanterat kousan med lös tändspole och cdi + pullsgivare
Hur går det är pullsgivar testet långt borta?
Ni har väl inte kopplat in något annat elektrist på hojjarna?Husaberg Peerie eller vad han heter löste ju sitt problem genom att ta bort kabeln han hade fipplat dit till traltechen !! Så koppla ur sterion brödrostar och tv så går nog era också