Problem med skinnställ, tips?

Enkel fråga då du verkar tillhöra de normalbegåvade på detta forum, vad är det som du stör dig på i mitt senaste inlägg: att han ska sy in sitt gamla skinnställ, att beg. ställ kan vara ofräscha eller att han kan kem tvätta den ??
:va:va:va
Jag är inte bitter utan en: Mean Motherfucker alt. Bad Ass Mother Fucker.

Du undrar hur någon kan få för sig att köpa ett begagnat skinnställ med en överlägsen attityd och passar även på att tala om att ni ers höghet aldrig skulle komma på tanken att göra det då det inte anses passa en man av er kaliber:hej

Resten av inlägget måste jag säga vara ganska hjälpsamt för att vara skrivet av er :fyllisar

Hur är det med smålänningarna kommer ni börja komma överens inom en snar framtid?

Jag köper gärna begagnat.

Bra då kan du få köpa mitt gamla välimpregnerade ställ, grannarna har klagat på doften & hotat med hälsovårdsnämnden, men nu slipper jag lämna in det som riskavfall på återvinningscentralen.
Då pass form eller skick inte verkar bekymra dig får du det o-sett för 1000 kr + frakt.
PM á adressen.

Du undrar hur någon kan få för sig att köpa ett begagnat skinnställ med en överlägsen attityd och passar även på att tala om att ni ers höghet aldrig skulle komma på tanken att göra det då det inte anses passa en man av er kaliber:hej

Resten av inlägget måste jag säga vara ganska hjälpsamt för att vara skrivet av er :fyllisar

Hur är det med smålänningarna kommer ni börja komma överens inom en snar framtid?

Småläningar är lömska men just nu har jag en hang up på skåningar - ena vedervärdiga typer.

Ps. Snyggt jobbat med att få fortkörningen avskriven- respekt. Men man behöver en Advokat för att ha en chans. Ds.

Bra då kan du få köpa mitt gamla välimpregnerade ställ, grannarna har klagat på doften & hotat med hälsovårdsnämnden, men nu slipper jag lämna in det som riskavfall på återvinningscentralen.
Då pass form eller skick inte verkar bekymra dig får du det o-sett för 1000 kr + frakt.
PM á adressen.

Du får väl annonsera som alla andra först?
För övrigt verkar dina antijantetankar bara gälla dig själv.

Jag köpte ett osett Alpinestars helställ i storlek 48 för ett par dagar sedan.
Stället är som nytt och priset var klockrent.

Killen som sålde det var 180 lång och väge kring 70kg.

Jag är 174 och väger 75kg- stället sitter snortajt!!
Kommer bli tufft att få in ryggskyddet, men jag hoppas att det töjer sig lite och att jag kanske tappar ett par kilo! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti