Problem med Sh

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Är det bara jag eller är det fler som drabbas.

Jag loggar in och kryssar i rutan "Kom ihåg mig". Så långt funkar allt.
Men om jag ska lägga en kommentar så kan jag citera ett tidigare inlägg. Skriva det jag vill men när jag ska posta mitt svar så är jag utloggad igen. Pga detta drar jag mig för att lägga in kommentarer även om jag har något att komma med.

Jag kan även logga in och sen stänga explorer för att direkt öppna explorer igen och då är jag utloggad från sh.

Dum fråga kanske men hur gör jag det???
I menyn Tools under Internet Options. På första fliken står det Browsing history, mitt på ungefär. Klicka på Delete där, och kolla så att Delete browsing history on exit är urkryssad. Kolla under fliken Privacy också, knappen Advanced settings. Där ska du minst ha Allow session cookies, vill du slippa såna är problem, kryssa i att allt och alla får spara cookis.

I menyn Tools under Internet Options. På första fliken står det Browsing history, mitt på ungefär. Klicka på Delete där, och kolla så att Delete browsing history on exit är urkryssad. Kolla under fliken Privacy också, knappen Advanced settings. Där ska du minst ha Allow session cookies, vill du slippa såna är problem, kryssa i att allt och alla får spara cookis.

Har nu testat detta men problemet kvarstår. Någon som har någon annan fundering. Har samma problem på både min stationära dator med windows xp och min Hp-mini med windows vista.

varför prenumererar jag på varenda tråd jag skriver i? sjukt irriterande att få mejlutskick från varje tråd jag skriver i. har bara valt aktivt att jag ska prenumerera på z1000/z750 tråden.

nån som vet?

varför prenumererar jag på varenda tråd jag skriver i? sjukt irriterande att få mejlutskick från varje tråd jag skriver i. har bara valt aktivt att jag ska prenumerera på z1000/z750 tråden.

nån som vet?

Bara ändra.

Sporthoj.com > Användarkontrollpanel > Ändra Forumval > Messaging & Notification > Standard Tråd-Prenumartion-Läge

Har nu testat detta men problemet kvarstår. Någon som har någon annan fundering. Har samma problem på både min stationära dator med windows xp och min Hp-mini med windows vista.

Har du aktiverat någon form av privatsurfläge eller så? Då slänger den alla cookies när du stänger webbläsaren.

Kör ni fortfarande med Internet Explorer? På allvar? :va

Hallå, det är 2010 nu!

Byt till en webbläsare som fungerar!

Google Chrome fungerar ypperligt bra! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT