problem med procenten?

Boing! Dagens boktips: mysteriet med de försvunna 82 procenten, av K. Orvgubbe. :hihi

McB skrev:
Boing! Dagens boktips: mysteriet med de försvunna 82 procenten, av K. Orvgubbe. :hihi

Någon lider definitivt av klimakteriebesvär... Du är ju butter i varenda tråd! Kinkig för att tomten kanske kommer glömma dig?

korvgubbe skrev:
Någon lider definitivt av klimakteriebesvär... Du är ju butter i varenda tråd! Kinkig för att tomten kanske kommer glömma dig?

Vad har jag nu gjort? Jag som har inlett den här morgonen med positiva, glädjespridande inlägg i sann julanda - trots att jag avskyr allt vad julen heter. Nu förstörde du detta, och jag kommer enbart att vara elak idag. Till och med i verkligheten. Jag ska spöa upp mina brorsbarn, och det är ditt fel.

McB skrev:
Vad har jag nu gjort? Jag som har inlett den här morgonen med positiva, glädjespridande inlägg i sann julanda - trots att jag avskyr allt vad julen heter. Nu förstörde du detta, och jag kommer enbart att vara elak idag. Till och med i verkligheten. Jag ska spöa upp mina brorsbarn, och det är ditt fel.

För en kort stund där var jag orolig att du faktiskt hade tänkt sitta och vara artig, trevlig, glad och skina som en solstråle!
...känns tryggt att veta att du stannar kvar i "same old grumpy mood"...

korvgubbe skrev:
För en kort stund där var jag orolig att du faktiskt hade tänkt sitta och vara artig, trevlig, glad och skina som en solstråle!
...känns tryggt att veta att du stannar kvar i "same old grumpy mood"...

Jag skiner faktiskt som en solstråle idag. Jag ÄR glad och på gott humör, och mitt boktips-inlägg var väl inte elakt?

McB skrev:
Jag skiner faktiskt som en solstråle idag. Jag ÄR glad och på gott humör, och mitt boktips-inlägg var väl inte elakt?

Nejdå, det var det iofs inte... Egentligen var det bara befogat.. Men med tanke på att ungefär 95% av de inlägg jag läst av dig senaste veckan varit småtjuriga började jag ju fundera på om du led av PMS eller bara allmän julnoija..

korvgubbe skrev:
Nejdå, det var det iofs inte... Egentligen var det bara befogat.. Men med tanke på att ungefär 95% av de inlägg jag läst av dig senaste veckan varit småtjuriga började jag ju fundera på om du led av PMS eller bara allmän julnoija..

Allmän julnoja och en bortrest flickvän. :(

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back