Problem med Prison break, avsnitt 5 ?!

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Jag har sett alla avsnitt fram t.o.m avsnitt 5 igår.. började titta på det och ca 8 minuter in i det stannar bilden men ljudet fortsätter som vanligt, testar flera gånger med problemet fortfarande kvar. Jag har laddat ner ca 6 st olika avsnitt 5 men samma problem varje gång!! Alla avsnitt innan funkar felfritt och de avsnitten efteråt avsnitt nr 5, väldigt skumt att det skulle vara fel på alla de olika avsnitt nr 5..

spelar upp den i VLC för mediaplayer behöver en codec.

några smarta ideer? :confused: e så sugen på fortsättningen.. :banana

alex

Alex 6R skrev:
Jag har sett alla avsnitt fram t.o.m avsnitt 5 igår.. började titta på det och ca 8 minuter in i det stannar bilden men ljudet fortsätter som vanligt, testar flera gånger med problemet fortfarande kvar. Jag har laddat ner ca 6 st olika avsnitt 5 men samma problem varje gång!! Alla avsnitt innan funkar felfritt och de avsnitten efteråt avsnitt nr 5, väldigt skumt att det skulle vara fel på alla de olika avsnitt nr 5..

alex

hmm... tror inte att det är avsnittet utan din mediaspelare... Prova med nån annan...

men tycker att det e så konstigt att alla andra avsnitten funker utan problem.

vilken mediaspelare tycker ni då??
alex

Ibland kan filen vara korrupt på sina ställen. Kanske ngt fel vid filöverföringen? Har hänt mig och då spolar jag framåt ngn sekund och det brukar funka. Annars är det väl bara att ordna hem det på nytt.

nej men det trodde jag med. satt o ladda hem samma avsnitt från typ 6 st olika användare men samma problem på exakt samma ställe på alla filerna..

Alex 6R skrev:
nej men det trodde jag med. satt o ladda hem samma avsnitt från typ 6 st olika användare men samma problem på exakt samma ställe på alla filerna..

Jag har sett alla 13 avsnitt :banana dock såg jag dom via xboxen och där var inga problem. Någon som vet när avsnitt 14 kommer??

//Mheel

Alex 6R skrev:

alex

Hade precis samma problem med avsnitt 5.. försökte med allt möjligt men de bara fortsatte hacka. Använde både VLC och mediaplayer tror jag testade windvd oxå men inget funkade :( ´

jävligt skumt i alla fall... ska testa ladda ner lite drivrutiner o sån skit,, typ div x

ordnade sig nu!! laddaade ner divX och xvid... spelara allt nu..nästan :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT