Problem med nsr ???

• Thread starter Thread starter KaX
  • Start date Start date

KaX

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
Honda NSR 125
tjena, jag köpte ett öppet filter och ett 140 munstycke. Sedan satte jag på allt men den gick dåligt så jag beställde ett större. medans jag väntar på att munstycket ska komma så satte jag på allt orginal, men då helt plötsligt så går den skit o blöddrar, har jag satt alla slangar rätt??? ska det sitta nån slang på dem jag pekar på`??
dsc0040vd3.jpg

spelar det någon roll vilket håll man sätter reedventilen ???
är det nån som vet något självklart fel snälla säg :) tack på förhand / Wille

kompisen testade öppet filter på sin orginal bestyckade nsr, den gick bra ett tag sedan gick den SKIT så vi dróg på orginal bruken o då gick den bra igen. Varför dra ur massa slangar o hålla på när du skulle byta filtret bara?:rolleyes:

!ante skrev:
2430892 kompisen testade öppet filter på sin orginal bestyckade nsr, den gick bra ett tag sedan gick den SKIT så vi dróg på orginal bruken o då gick den bra igen. Varför dra ur massa slangar o hålla på när du skulle byta filtret bara?:rolleyes:

okej,, men min går dåligt även när jag satt på orginalburken. För att jag skulle rengöra förgasaren !!

KaX skrev:
2430882 tjena, jag köpte ett öppet filter och ett 140 munstycke. Sedan satte jag på allt men den gick dåligt så jag beställde ett större. medans jag väntar på att munstycket ska komma så satte jag på allt orginal, men då helt plötsligt så går den skit o blöddrar, har jag satt alla slangar rätt??? ska det sitta nån slang på dem jag pekar på`??
dsc0040vd3.jpg

spelar det någon roll vilket håll man sätter reedventilen ???
är det nån som vet något självklart fel snälla säg :) tack på förhand / Wille

Det ska väll bara sitta slangar som släpper ut bensin ur förgasaren om den blir överfull.. eller hur fan man nu ska säga.. Ändaå tänka på e oljeslangen.. :P

De kan väll inte vara så mycket att hålla reda på när man plockar isär så du inte vet om du tog lös en slang?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra