Problem med msn..

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Hej. för nån vecka sedan loggades jag ut från min msn och sen kunde jag inte komma in igen.,. nu när jag försöker logga in på min msn så står det :"We are unable to sign you in to .Net Messenger Service , possibly because of a problem with the service or with your internet connection, Please make sure that you are connected to internet .0x81000301"

jag har provat att uppdatera msn nu har jag version 6.1 och dom äldre funkar inte heller. tacksam för svar

Om det är till någon hjälp så är det en Dell dimension 8200.

mvh
 
spectre skrev:
Hej. för nån vecka sedan loggades jag ut från min msn och sen kunde jag inte komma in igen.,. nu när jag försöker logga in på min msn så står det :"We are unable to sign you in to .Net Messenger Service , possibly because of a problem with the service or with your internet connection, Please make sure that you are connected to internet .0x81000301"

jag har provat att uppdatera msn nu har jag version 6.1 och dom äldre funkar inte heller. tacksam för svar

Om det är till någon hjälp så är det en Dell dimension 8200.

mvh

Min var likadan igår. Men nu är den bra igen. Så det kanske bara var nån störning eller nått :)
 
msn strular för mig med. iofs inte på riktigt samma sätt. jag använder miranda im (för både yahoo, icq o msn) o de som har msn ser att jag är inloggad men jag ser inte dem. har testat det med andra multi-imklienter men funkar inte då heller. med msn messenger 6.1 funkar det fint iofs.
 
tack för alla svaren.. men det funkar fortfarande inte. gav en kompis mitt lösen och han kom in direkt. :gnissla så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. men om någon vet hur man raderar hård-disken från allt kan ni få berätta det för mig ( jag e värdelös på datorer)
 
spectre skrev:
tack för alla svaren.. men det funkar fortfarande inte. gav en kompis mitt lösen och han kom in direkt. :gnissla så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. men om någon vet hur man raderar hård-disken från allt kan ni få berätta det för mig ( jag e värdelös på datorer)

det tror jag knappast hjälper!
Mitt MSN strular också, och alla jag känner har strul, så det ligger nog på MSN nätet, och kanske bara över vissa ställen (sthlm??)

annars startar du datorn på Windows XP skivan, väljer starta på skivan, sen väljer (vad det nu var, va så länge sen, men man fattar när man ser det)
sen ser du C: partionen, så väljer du ta bort partion på C: eller den du ska formatera (radera) sen lägg till partion, och formatera partion...

Låter helt :3freak men så kommer jag ihåg det, och man förstår bättre när man ser det framför sig.. :va

jag tycker inte du skall formatera datorn :banana
 
strulade tidigare idag.. de e någe hackbugg med deras servrar tror jag
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top