problem med msn messenger

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
dyker upp lite titt som tätt att "du har loggat in på messenger på en annan dator, klicka här om du vill logga in igen"
jag har bytt lösenord och allt men det verkar va en slug jävel som skojjar med mig. hur hindrar jag den personen att logga in?
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Har du autologin på någon annan dator som går in i energisparläge? Då brukar min msn logga ur och sedan när någon använder den datorn så loggas jag in på den ist.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har man msn på pc så brukar det finnas en första version liggandes nånstans trots att man har laddat ner senaste, Klassisk Microsoftbugg. Om du loggar in så kan den gamla versionen ha loggats in redan och då blir det cp och den tror att du redan är inloggad på en annan dator osv.

Gör så här. Öppna fönstret och leta efter en parkerad audi. Ta datorn och släng den resolut på audin, gå sen och tjöp dig en Mac.
Det löser dina problem och du plockar samtidigt lite KP på en av världshistoriens mest överskattade bilar.
 

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
Har man msn på pc så brukar det finnas en första version liggandes nånstans trots att man har laddat ner senaste, Klassisk Microsoftbugg. Om du loggar in så kan den gamla versionen ha loggats in redan och då blir det cp och den tror att du redan är inloggad på en annan dator osv.

Gör så här. Öppna fönstret och leta efter en parkerad audi. Ta datorn och släng den resolut på audin, gå sen och tjöp dig en Mac.
Det löser dina problem och du plockar samtidigt lite KP på en av världshistoriens mest överskattade bilar.

KP? va e de?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kallades kanske annat när farfar va ung. Nu förti'n byter ni youngsters förkortningar som vi byter gom....

På min tid kastade man olika konstiga tärningar för att få ihop en karaktär ocftast med tvivelaktiga resultat som storvuxna personer med minimal styrka, mm.
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Har en polare som hade samma problem och trodde också att hon kanske hade autologin på någon annan dator. Men icke!:mattias Vi tog bort msn på hennes dator, körde sen en virusscan (hittade massa skit) tog bort shiiten och sedan installerade msn igen. Nu har hon inte det problemet längre. Kanske funkar för dig med..
 

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
På min tid kastade man olika konstiga tärningar för att få ihop en karaktär ocftast med tvivelaktiga resultat som storvuxna personer med minimal styrka, mm.

Aha, var ju aldrig riktigt för DD men nog fick jag hivat nån morgonstjärna i huvvet på en kentaur lr nåt...

Har dock inte sparat nåra KP till vuxenlivet.

Har en polare som hade samma problem och trodde också att hon kanske hade autologin på någon annan dator. Men icke!:mattias Vi tog bort msn på hennes dator, körde sen en virusscan (hittade massa skit) tog bort shiiten och sedan installerade msn igen. Nu har hon inte det problemet längre. Kanske funkar för dig med..

det är det man ska göra!
 
Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Har du autologin på någon annan dator som går in i energisparläge? Då brukar min msn logga ur och sedan när någon använder den datorn så loggas jag in på den ist.

mycket möjligt att jag har, och det är den jag tror att jag skulle vilja få bort, men vet inte vart den datorn är. det verkar som att man bara ställer in just den pc:ns msn-inställningar man sitter på när man ändrar ngt. jag skulle vilja att alla möjliga datorer jag nånsin vart på skulle bli av med mitt autologin

Har man msn på pc så brukar det finnas en första version liggandes nånstans trots att man har laddat ner senaste, Klassisk Microsoftbugg. Om du loggar in så kan den gamla versionen ha loggats in redan och då blir det cp och den tror att du redan är inloggad på en annan dator osv.

nää, hade bara den senaste installerad.

Gör så här. Öppna fönstret och leta efter en parkerad audi. Ta datorn och släng den resolut på audin, gå sen och tjöp dig en Mac.
Det löser dina problem och du plockar samtidigt lite KP på en av världshistoriens mest överskattade bilar.

ingen där jag bor kör audio, ska jag prova slänga den på min cheva, så inte nån obehörig blir ledsen? jag måste använda internet imorgon bitti, är det nån fara att vänta tills det är gjort?

Har en polare som hade samma problem och trodde också att hon kanske hade autologin på någon annan dator. Men icke!:mattias Vi tog bort msn på hennes dator, körde sen en virusscan (hittade massa skit) tog bort shiiten och sedan installerade msn igen. Nu har hon inte det problemet längre. Kanske funkar för dig med..

har samma problem på jobbdatorn, och den är ganska fri från virus. dessutom har nästan alla cheyyer blockat mig på deras msn, vilket gör att jag tror att nån underhåller sig själv med att skriva roliga saker till dom. förstår inte varför de annars skulle ha blockat mig...



alltså, jag har letat men vill att alla möjliga datorer med automatisk inloggning ska bli av med min inloggning på nåt sett men hittar inte en sån knapp.
 
Last edited:

josefinkjel

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr 2008
Vad jobbigt Ingel har alla teens blockat dig..:pannkyss hur ska det här sluta..du måste snabbt åtgärda detta problemet..annars får du ut och leta nya teens som du kan adda på msn:D


För dem skulle ju aldrig blocka dig i onödan..:näsblod eller kanske du käkade för mkt svamp i helgen och skojjade med dig själv?:hihi
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Vad jobbigt Ingel har alla teens blockat dig..:pannkyss hur ska det här sluta..du måste snabbt åtgärda detta problemet..annars får du ut och leta nya teens som du kan adda på msn:D

det kanske inte är ett problem förresten... skönt att nån tar hand om alla gamla teams så man kan fylla på med nya :banana
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men sök på Msn i filhanteraren så jer ja fanimej på att du får upp 2 verioner. Det brukar ALLTID ligga en urversion med old school gaphix och lura nånstans. Jag hade detta problem och löste det genom att ta bort gammelversionen.
 

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Uddevalla/Halmstad
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Kolla så att du inte har loggat in på "Windows Messenger" någongång och det är inställt på att logga in automatiskt när du har tillgång till internet. Windows Messenger ligger under Start - Alla Program om du kör Windows XP. :tummenupp
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Men om du har bytt lösenord, då har ju de andra autoinloggningar fel lösenord. Eller? :confused:
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Men om du har bytt lösenord, då har ju de andra autoinloggningar fel lösenord. Eller? :confused:

det är det jag inte fattar hur de har tänkt. nu tex logga jag in på jobbet utan att behöva skriva lösenord (har automatinloggning här) trots att jag ändrade hemma.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Ring och be nån skriva till dig nästa gång det händer. Då märker du ju ifall du har nån annan konstig version av messenger på datorn.

Så där har det gjort för mig också och det var för att jag hade Windows Messenger på datorn utan att veta om det. Den loggar in automatiskt.
 

Dominator-Rocks

Guest
Ring och be nån skriva till dig nästa gång det händer. Då märker du ju ifall du har nån annan konstig version av messenger på datorn.

Så där har det gjort för mig också och det var för att jag hade Windows Messenger på datorn utan att veta om det. Den loggar in automatiskt.

Ja och för att förtydliga igen Windows messenger ligger förinstallerad inget du har installerat själv.

C:\Program\Messenger :fakta
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top