Problem med mitt Vice City...

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Hej Hej!

Jag har "lite" problem med mitt vice city, efter att jag startat spelet och kört det i ca 2-3 minuter blir bilden helt konstig (se bild). Vet någon vad detta är för fel?

Länk till bilden --> http://hem.passagen.se/poliscars

Mycket tacksam för svar! :Bugar

Mvh Patrik
 
Last edited:
Är det så att bilden efter ytterligare ett tag fryser så skulle jag gissa på att grafikkortet går varmt. I annat fall så skulle jag nog försöka med andra drivrutiner.



Padde skrev:
Hej Hej!

Jag har "lite" problem med mitt vice city, efter att jag startat spelet och kört det i ca 2-3 minuter blir bilden helt konstig (se bild). Vet någon vad detta är för fel?

Länk till bilden --> http://hem.passagen.se/poliscars

Mycket tacksam för svar! :Bugar

Mvh Patrik
 
Padde skrev:
Hej Hej!

Jag har "lite" problem med mitt vice city, efter att jag startat spelet och kört det i ca 2-3 minuter blir bilden helt konstig (se bild). Vet någon vad detta är för fel?

Länk till bilden --> http://hem.passagen.se/poliscars

Mycket tacksam för svar! :Bugar

Mvh Patrik

Välkänt grafikproblem, sök på google efter "GTA VICE PATCH", ta ner den sen så fixar det sig.
BTW, har man Anti Alias eller Antisoptropisk Filtrering på så blir bilarna konstiga, iaf körmässigt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top