Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tobbeviking skrev:Det där går alla gånger att bränna ihop, men vad kostar en ny pipa?
//Tobbe
!ante skrev:har redan skapat en likande tråd om detta på 125cc delen men jag tror att det finns mer kunskap om det här med reprationer! tror ni det är lönt att försöka laga mitt avgasystem?
jadu e förvirrad jag med! avgasröret var buckat under på mitten innnan (ägare innan mig i tyskland) och jag misstänker att det har skapat spänningar i mettalen som har lett till att skiten har börjat att spricka!flexbert skrev:Hur har du lyckats med det där?![]()
Långa farbron skrev:Kolla med VRM Roffe här på forumet.
Eller på hans hemsida(kolla under "avgassytem" ,längst ner på sidan)
www.VRM.se
!ante skrev:jadu e förvirrad jag med! avgasröret var buckat under på mitten innnan (ägare innan mig i tyskland) och jag misstänker att det har skapat spänningar i mettalen som har lett till att skiten har börjat att spricka!
okok det är helt klart ett alternativ! men får se hur mycket ett beggat avgasystem kan kosta! e ju inte i jätte behov av just ett efektblås!
!ante skrev:jadu e förvirrad jag med! avgasröret var buckat under på mitten innnan (ägare innan mig i tyskland) och jag misstänker att det har skapat spänningar i mettalen som har lett till att skiten har börjat att spricka!
okok det är helt klart ett alternativ! men får se hur mycket ett beggat avgasystem kan kosta! e ju inte i jätte behov av just ett efektblås!
Jodu man kan ju inte klaga på att den låter som en trimmad moppe längreflexbert skrev:Jag har en fläskig buckla på mitt orginalsystem men det har då inte sprucikt än så länge
Edit: den lär ju låta rätt maffigt med delen från cylindern till där den har gått av?

!ante skrev:Jodu man kan ju inte klaga på att den låter som en trimmad moppe längre![]()

japp stämmer bra! den varvar inte mer än 10tusenflexbert skrev:Dessvärre lär ju den gå som en![]()
Plus att alla tittar på en o kliar sig i pannan
den blev en riktig eyecatcher nu !ante skrev:japp stämmer bra! den varvar inte mer än 10tusenOch går bara i ca 110
Plus att alla tittar på en o kliar sig i pannan
den blev en riktig eyecatcher nu
![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|