Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
YoMatic skrev:Okej, har nu märkt att väldigt många som kör 2-takt har motorhaveri på löpande band, gör därför en poll. (har inget emot 2-takt, kör själv det också)

philsson skrev:Min uppfattning är att RS är den hojen som mest går sönder.. eller så är de bara så att 99¨% av alla här har RS.. vad vet jag..![]()
där med effekten har du rätt men annars tycker jag det verkar som att de är de hojarna som har flest haverier.. Samtidigt är de flästa RS här på forumet. Ja RS över huvudtaget är inte så gamla maskiner ofta med få mil på mätaren. De som haft motorhaverier här på forumet vad jag förstått ligger mellan 1000-1500 mil om ens det.. Problem med andra hojar är inte lika vanliga. Fast detta med alla RS haverier har kanske enbart varit ett aktuellt ämne på sista tiden. Minns inte hur de var för ett tag sen. kanske var mer blandat då.DJM skrev:hmm, kolla på milen så tror jag inte rs är den som går mest sönder,, och sen har den mer effekt än dom flesta 125rna..
philsson skrev:där med effekten har du rätt men annars tycker jag det verkar som att de är de hojarna som har flest haverier.. Samtidigt är de flästa RS här på forumet. Ja RS över huvudtaget är inte så gamla maskiner ofta med få mil på mätaren. De som haft motorhaverier här på forumet vad jag förstått ligger mellan 1000-1500 mil om ens det.. Problem med andra hojar är inte lika vanliga. Fast detta med alla RS haverier har kanske enbart varit ett aktuellt ämne på sista tiden. Minns inte hur de var för ett tag sen. kanske var mer blandat då.
philsson skrev:där med effekten har du rätt men annars tycker jag det verkar som att de är de hojarna som har flest haverier.. Samtidigt är de flästa RS här på forumet. Ja RS över huvudtaget är inte så gamla maskiner ofta med få mil på mätaren. De som haft motorhaverier här på forumet vad jag förstått ligger mellan 1000-1500 mil om ens det.. Problem med andra hojar är inte lika vanliga. Fast detta med alla RS haverier har kanske enbart varit ett aktuellt ämne på sista tiden. Minns inte hur de var för ett tag sen. kanske var mer blandat då.
philsson skrev:mycket trassel med kopplingskorgar, värmenypningar osv med RS.. det är den uppfattningen jag fått..![]()

vänta du bara..lasse kongo skrev:inte min inte min![]()

DJM skrev:joo men allt är handhavande fel om dom rasar. Dom håller jävligt bra om man sköter dom. Min har gått 3600 mil nu. När jag köpte den hade den gått 1900mil.
philsson skrev:mycket trassel med kopplingskorgar, värmenypningar osv med RS.. det är den uppfattningen jag fått..![]()
Ja. Jag hade jättemycket strul med min NS.. men det var inte alla NS på forumet utan just min. Om nu honda är den vanligaste hojen på forumet varför är det då flest rasade aprilior?.AndersJohansson skrev:Ja och hur var det med din NS-F då?![]()
Ja men det var ju någon som gjorde en poll här om vilken som var den valnligaste 125:an på forumet men jag hittar den inte. Har för mig det var Honda...

philsson skrev:Ja. Jag hade jättemycket strul med min NS.. men det var inte alla NS på forumet utan just min. Om nu honda är den vanligaste hojen på forumet varför är det då flest rasade aprilior?.![]()

|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |