Nilsson_
Ny medlem
- Gick med
- 16 Jun 2003
- Hoj
- Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Hade tidigare ett MX3100 där musen helt plötsligt en dag slutade fungera, misstänker att radiodelen gått sönder, hursomhelst så ringde jag då till logitechs support och gjorde en felsökning. Vi lyckades inte lösa problemet så därför skickade dom ett nytta MX5000 till mig utan extra kostnad
riktigt sjysst. Men nu är det så att jag har lite problem med detta:
Musen beter sig lite som den vill emmellanåt, hänger sig och gör inte som man vill. Mysko! Vad kan det vara för fel? Någon som har samma paket och haft samma problem? Ska testa att sätta bluetooth mottagaren på framsidan av datorn där det inte finns några strömkablar som stör signalen, men det konstiga är att när jag kollar statusen för musens mottagning så är den så bra den kan vara.
Annars funkar det toppen, tangentbordet har hängt sig några få gånger men det var jag förberred på efter att ha läst recensioner för paketet, men där stod inget om att musen krånglar.
Snälla någon hjälp mig!
riktigt sjysst. Men nu är det så att jag har lite problem med detta:Musen beter sig lite som den vill emmellanåt, hänger sig och gör inte som man vill. Mysko! Vad kan det vara för fel? Någon som har samma paket och haft samma problem? Ska testa att sätta bluetooth mottagaren på framsidan av datorn där det inte finns några strömkablar som stör signalen, men det konstiga är att när jag kollar statusen för musens mottagning så är den så bra den kan vara.
Annars funkar det toppen, tangentbordet har hängt sig några få gånger men det var jag förberred på efter att ha läst recensioner för paketet, men där stod inget om att musen krånglar.
Snälla någon hjälp mig!

Last edited: