Jag har en hp compaq 6715b. När jag plockar ur laddaren och flyttar mig till ett annat rum och sätter in laddaren igen så fungerar oftast inte laddaren. Jag måste rucka på sladden som går in i själva laddaren ett tag och så börjar det ladda igen. När det inte fungerar så låter det som en lastbil som backar utomhus. Väldigt dämpat pipande ljud, jag märkte det faktiskt först för en timma sedan att det var den som lät. Jag har spejat genom fönstrena för att ta reda på vad det är för dåre som backar i cirklar runt huset hela tiden. Men nu insåg jag alltså att det var laddaren som lät.
Är det någon som vet om det här pipandet är någon slags felkod eller nånting? Borde jag springa och köpa ny laddare omedelbums ifall jag inte vill bli helt knullad när jag sitter och skriver mina hemtentor i veckan? Det här är en rätt vanlig modell så jag tänkte att det kanske är någon som har erfarenhet av det hela.
Är det någon som vet om det här pipandet är någon slags felkod eller nånting? Borde jag springa och köpa ny laddare omedelbums ifall jag inte vill bli helt knullad när jag sitter och skriver mina hemtentor i veckan? Det här är en rätt vanlig modell så jag tänkte att det kanske är någon som har erfarenhet av det hela.