Problem med ISO-fil vid installation av Office

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Jag har laddat ner office på en dator och bränt en skiva på innehållet. Nu går jag till dator nr2 och vill installera från den skivan. Inget händer.

Skivan innehåller 20 st iso-filer, en winrar, en nfo och en sfv.

Jag borde alltså ha ett fungerande program, men jag vet inte hur man får igång det. Någon som vet??

Öppna nfo-filen i en texteditor (ex. notepad/anteckningar) och läs instruktionen.

Förmodligen måste du packa upp de 20 filerna med hjälp av winrar till en iso-imagefil och bränna den till en cd. Alternativt använd daemon-tools.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php

Öppna nfo-filen i en texteditor (ex. notepad/anteckningar) och läs instruktionen.

Förmodligen måste du packa upp de 20 filerna med hjälp av winrar till en iso-imagefil och bränna den till en cd. Alternativt använd daemon-tools.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php

Ok. Ska prova.

Du råkar inte veta hur man får tag på en svenska-inställning till office2007?? Min är helt på engelska, både i menyer och stavningskontroll. Går inte att ändra eftersom det svenska språket saknas...

Ok. Ska prova.

Du råkar inte veta hur man får tag på en svenska-inställning till office2007?? Min är helt på engelska, både i menyer och stavningskontroll. Går inte att ändra eftersom det svenska språket saknas...

Du behöver förmodligen en svensk version av office, om den du har nu är engelsk tror jag inte man kan ändra språk.

Du behöver förmodligen en svensk version av office, om den du har nu är engelsk tror jag inte man kan ändra språk.

Ok. Problemet är att jag hittade en svensk version, men den var uppdelad i flera filer och kunde inte packa upp den. Så istället för att lära mig HUR jag skulle öppna skiten, så laddade jag ner en version som bestod bara av en fil...

Vad har vi lärt oss? Jo:

Om det finns två sätt att göra en sak på, ett lätt och ett svårt sätt, så är det i 99% av fallen, det svåra som är det rätta sättet...

Läs NFO filen 100% av alla gånger du laddar ner något :tummenupp

Det stod bara "Burn/Mount and install" i filen...

Jag hoppar lite i ämnen här.

Jag får ingen bild på datorn när jag ska titta på dvd. Har fixat den nedladdade dvd,n så att jag har en iso-fil. Unmountar den med daemon, och den börjar att spelas i min bsplayer. Då får jag bara ljudet men ingen bild! Man hör att det är själva meny-sidan som snurrar om och om igen.

Filen är en orippad dvd-fil på 4,4gig eller vad det nu brukar vara.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg