Problem med internetbeställning...

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
Beställde lite julklappar på nätet och då sa de att det var max 12 kalenderdagars leveranstid. Efter 2veckor började jag maila samt ringa, fick svar på första mailet att min leverans har skickats men att den antagligen "kommit bort" och att han skulle undersöka det.. Men nu har det gått över 1månad sedan jag beställde och jag har mailat flera gånger och även ringt till ett mobilnr samt företagsnumret varannan dag utan att han svarat på varken mail eller tele-samtal.

Jag har dock lyckats hitta på numret till en annan som jobbar på företaget och ringt och hon var självklart mamma-ledig men skulle prata med ägaren och han skulle sedan höra av sig till mig.. Vilket han inte heller har gjort...

Så nu är min fråga.. Hur gör jag för att avbeställa? Vill göra det på ett så "riktigt" sätt som möjligt då jag inte vill få dubbla varor senare.. Varorna är beställda med faktura och dom kommer vara personliga så jag tvivlar på att någon annan vill ha dom. Vill ju inte råka ut för att jag får sakerna i februari och sen måste jag betala fakturan hos dom bara för att det inte gick att avbeställa:S

Vilken soppa. Det bästa vore nog att skicka en avbestallning via epost och rekomenderat brev.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!