Har problem med min hastighetsmätare till husan. Den visar lite vad den vill när den vill lustigt nog går den bara upp till 78 km/h och visar inte klara siffror vid lägre hastigheter. Har bytt batteri i den nyligen (litet cr 2430) och det hjälpte inte. Var det gäller kablaget så är där 3 kontakter varav 2 inkopplade. hittar ingen make till tredje stycket kan detta vara problemet eller är det vanligt med krabb i den enheten. kanske någon har ett kopplingsshema att dela med sig av??