Problem med inkclub?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag handlade av inkclub innan jul, fick en defekt vara som jag returnerade.

Dom skickade mig en ersättningsvara som jag gjorde ett återköp på, för att jag inte hade tid att vänta på att jag skulle få den nya så köpte jag en i en butik i stan.

Så för 2v sedan så får jag ett kravbrev ifrån dom på 471kr, för den defekta returpatronen?!

Dom hävdar att dom inte har fått den och nu vill dom att jag ska betala den.

Jag har betalat in pengarna för att dom inte ska skicka ärendet till inkasso, men jag håller fortfarande på och diskuterar med dom då jag gärna skulle vilja ha igen pengarna...

Jag hävdar ju att jag har skickat den, men dom hävdar att dom inte har fått den.

Men hur kommer det sig att dom skickar kravet nu först, 3 månader efter att jag skickat tillbaka mina patroner.

Är det nån fler än jag som har haft problem med dom?

Jag förstår inte hur man kan komma på tanken att ha något att göra med Inkclub. :va

Jag förstår inte hur man kan komma på tanken att ha något att göra med Inkclub. :va

Varför??? :confused:

Själv känner jag inte att betala jävligt mycket mer när jag ska byta patroner i min skrivare när dom från inkclub funkar precis lika bra till ett billigare pris!

Men det är klart. Tycker man att det är viktigt att det står "rätt" märke på patronerna i skrivaren så förstår jag dig!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg