Problem med Halo2 på xbox!

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Inga problem med att få igång spelet eller nåt sånt. Det är bara att jag blir inte klok på en av banorna eller om det är den sista! Det är när man ska döda ledaren i en stor sal. denne är med på första introt av spelet när man ska börja. När man har kommit över med färjan mm så får man ett raketgevär dessa missiler har jag skjutit på honom samt hämtat reload + att jag hittade nåt annat gevär som sköt gröna bollar. Va fasen gubbjäveln vill inte dö + att det kommer en massa småskitar som stör en under tiden. Nej jag vill inte fuska men hur länge ska man behöva skjuta på honom. Någon som vet please?

I know, I know. Satt nyss fast på samma ställe tills jag lackade och lubbade fram på högersidan och mörsade på honom i ryggen med svärdet, sen pumpade jag på med raketer o sånt. Han dog nästan direkt. Lirar du nåt över xbconnect? (LIVE för moddade)

motardnisse skrev:
Inga problem med att få igång spelet eller nåt sånt. Det är bara att jag blir inte klok på en av banorna eller om det är den sista! Det är när man ska döda ledaren i en stor sal. denne är med på första introt av spelet när man ska börja. När man har kommit över med färjan mm så får man ett raketgevär dessa missiler har jag skjutit på honom samt hämtat reload + att jag hittade nåt annat gevär som sköt gröna bollar. Va fasen gubbjäveln vill inte dö + att det kommer en massa småskitar som stör en under tiden. Nej jag vill inte fuska men hur länge ska man behöva skjuta på honom. Någon som vet please?
Han den där generalen står ju å skjuter på honom, vänta tills han säger "His shield is down bla bla" Sen kan du börja skjuta på honom.

Tack Bills & eus för svaren! :Bugar

Nopp tyvärr inte ännu. väntar på att BBB ska komma hem och installera 24Mbit vecka 52 hos mig. När jag har fått det så kan jag rapportera när jag kommit igång med xbconnect. Jo jag kör moddad, har prövat xbconnect hos en kompis tidigare så det kommer prövas senare!

Jippi då kanske man kan få död på arslet. Ska pröva med svärdet!

Tack än en gång grabbar!

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back