Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Ställ ut en skål med glykol så blir du fri kattskrällena.
Du är varnad.
/Gunvald.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ställ ut en skål med glykol så blir du fri kattskrällena.
Jag hoppas det var ett dåligt skämt. Dessutom kan ju andra slicka i sig det... Tex hund som sprungit bort.
Vadå, är glykol gott eller?![]()
Det smakar sött.
Det smakar sött.
Refrängen! Refrängen!
Spela den så kommer inte hundarna, bara katterna för de gillar inte musik!
[YOUTUBE-ID]Kw0JxTdcxlw[/YOUTUBE-ID]
Testa att knyta näven i fickan så går det otäcka över förhoppningsvis! Överkurs är att titta argt på katterna på långt avstånd.
Vilken vidrig tanke att behöva konfrontera någon annan med ett klagomål.![]()
Det där gav mig en idé!

Eller så kan man bo i en lägenhet eller hitta ett område med tillräckligt mycket prettomänniskor så alla klipper gräset på bestämd tid.
Jag vet inte vad ni har för katter i ert område men i vårt något lantliga område har de flesta katter, de har varken för vana att klösa på bilar eller äta upp utemöblerna. Det jag kan rekommendera är lock till eventuell sandlåda samt att inse att katter får man leva med, håller dock med om att vattenslang är en bra idé.
Om du sen skall klaga så läs på lite tack. E-colibakterier är inget unikt för katter utan uppstår överallt där fekalier finns. Ett litet tankeexperiment inför kvällen: Gissa om det finns spår av fekalier på din tandborste som står i badrummet? Du kan få svaret redan nu, JA!
Som pappa som nyss passerat småbarnsåren så kan jag lova dig att du lär se mer bajs på nära håll det närmaste året än vad du hade gjort som latrintömmare...
Spänn av, köp en vattenspruta och njut av villalivet istället för att hetsa upp dig.
Nu är jag supporter av GG så då är du inte så kaxig längre va?![]()
Arsenik?
Jag hade:
1. Gått över till grannen och förklarat att allt som förstörs hamnar på faktura till dem. Och att en kattkissad utemöbel är en ersatt utemöbel.
2. Förklarat att katterna SKA hållas från min egendom, för många/stora övertramp "löses", "Och det vill ju ingen av oss, eller hur?"
Kattägare är så förbannat ignoranta mot sin omgivning när det gäller sånt här, ett evigt problem som aldrig accepterats om det handlat om hundar eller elaka barn!

On topic:
Finns det något som helst hinder för att döda katten?
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |