Problem med GP500...

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
När jag sitter och spelar multiplayer GP500 (även annars) så säger det ibland "pang" och spelet hoppar framåt men inte hojen, typ... Vilken i 99% av fallen resulterar i att man vurpar. Någon so har samma fel? Någon som vet vad det beror på?

- Peter -

Kom igen nu då, någon måste ju veta vad det beror på? Eller iaf flera som har samma fel?

kan även hända under andra tillfällen än multiplayer. Tror det har med att datan får för mycket input å tabbar scripten.

Dock undre multiplayer kan det vara lag där du faktiskt tappar kontakten för en het sekund och datan tar då igen denna sekund genom att snabbspola till där du igentligen skulle vara.

Swedie skrev:
kan även hända under andra tillfällen än multiplayer. Tror det har med att datan får för mycket input å tabbar scripten.

Dock undre multiplayer kan det vara lag där du faktiskt tappar kontakten för en het sekund och datan tar då igen denna sekund genom att snabbspola till där du igentligen skulle vara.
Nja, tror inte att det är vanligt lagg... Men efter att det bangar så blir det ofta skumt och min bror som jag kör mot hackar fram på banan. 100Mbps, och två rätt moderna burkar (XP1700+/512MB/GF4-4200 och en PIV 2Ghz/512/GF3Ti200) borde vara tillräckligt för att dra detta lir, som trots allt har några år på nacken?

Men det finns alltså ingen fix för detta? Jag har försökt tankat Ver1.1 men får inte den heller att funka (har iofs bara testat en gång, från modem...). Någon som har märkt några uppenbara fördelar med 1.1?

Tabbar scripten?!?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck