Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan den hantera ett så stort kort då? Vet att min gamla hjälmkamera inte fixar mer än 2GB.
Har fått samma problem, slår av sig själv efter ca 3 min. Varför skulle de va minneskortet som strular.
Jag tror det är hårda stötar som kameran inte tål. Åkte på åsen o hade kameran på tanken stumt monterad. Slog av tidigare än den gjort på andra banor,typ gotland. En gissning lika god som din!!!
What size and type of memory card does the camera take?
The HD HERO camera supports SD/SDHC cards up to 32GB (any SD card over 2GB is considered a SDHC card). We recommend name brand SDHC cards with a class 4 rating or higher. The two cards that we mostly use in house, which work well are the Kingston and Patriot brand class 4 cards. We mostly use the 16GB class 4 card, as it gives you the most 'bang for your buck'.
Låter helt klart som för lågt klassade minneskort. Det måste klara att skriva i klass 4 eller högre:
http://www.goprocamera.com 299.99$ Snabb lev och ingen momsVar köpte ni era gopro vad fick ni betala?.
Mitt 32 GB kort är klass 6 från Sandisk med reservation för stavningen på märket. Har funderat på att försöka få tag i ett klass 10, men då får man gå upp ett par hundralappar i pris. Frågan är om det är där skon klämmer eftersom det ska vara tillräckligt högt klassat. Jag filmade i 720 upplösning. Om det stämmer att GoPro är känslig för Sandisk kanske man ska försöka testa något annat fabrikat.
Har vanliga Gopro sämre kvalitet i 720 än vad GoPro HD har?
Typ sämre fps eller nå?
Den klarar inte 720 utan endast 512x384@30fpsHar vanliga Gopro sämre kvalitet i 720 än vad GoPro HD har?
Typ sämre fps eller nå?
Okej... Någon som vet hur stor kvalitetsskillnad de blir?
Det är inte klass 6 på läsning då? Korten har ofta två olika klassningar på läs- och skrivhastigheten.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |