Problem med folk som tror man är med i IDOL!

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Loggar in på MSN för första gången på en vecka. Är en hel del folk som har addat mig och känner inte igen några av adresserna. Men låter nån av tjejnamnen fråga varför de har addat mig. De frågar vem jag är och vart jag kommer ifrån. Efter en stund så visar det sig att de har sökt efter killens namn i idol och fått upp mig. :huvet
Hade väl varit kul om man varit singel och om tjejerna varit lite äldre än 16.
Men nu sitter man framför msn och under en eftermiddag så är det nog ca 7-8 nya som försöker adda mig. :3freak
Nu på slutet så har jag istället börjat jävlas lite me dem o säger åt dem att kolla på tv så syns vi där. Sen blockar jag dem. :hihi
Nån som är sugen på X antal småflickor så är det bara att säga till så kan ni få lite nummer. Har kommit på att man valt helt fel inriktning på yrkeskarriär, man skulle blivit artist eller bara kändis.
Värsta är väl om man super till o börjar spela på riktigt att man är med i IDOL. :fyllisar
Inget allvarligt problem än så länge, men ska det hålla på så här varje dag så kan det nog bli jobbigt.

sportarn skrev:
Loggar in på MSN för första gången på en vecka. Är en hel del folk som har addat mig och känner inte igen några av adresserna. Men låter nån av tjejnamnen fråga varför de har addat mig. De frågar vem jag är och vart jag kommer ifrån. Efter en stund så visar det sig att de har sökt efter killens namn i idol och fått upp mig. :huvet
Hade väl varit kul om man varit singel och om tjejerna varit lite äldre än 16.
Men nu sitter man framför msn och under en eftermiddag så är det nog ca 7-8 nya som försöker adda mig. :3freak
Nu på slutet så har jag istället börjat jävlas lite me dem o säger åt dem att kolla på tv så syns vi där. Sen blockar jag dem. :hihi
Nån som är sugen på X antal småflickor så är det bara att säga till så kan ni få lite nummer. Har kommit på att man valt helt fel inriktning på yrkeskarriär, man skulle blivit artist eller bara kändis.
Värsta är väl om man super till o börjar spela på riktigt att man är med i IDOL. :fyllisar
Inget allvarligt problem än så länge, men ska det hålla på så här varje dag så kan det nog bli jobbigt.

Go for it!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99043

Folk brukar ta mig för Brad Pitt. Vet inte hur jag ska berätta för flickvännen hur det ligger till egentligen...

Sånt här är jobbigt...

sportarn skrev:
Hmmmm, måste vara jobbigt. Flickvännen tyckte det var kul i början men nu är hon inte lika road.

Hon skall vara glad att hon fångat en sådan hunkig kille som alla tjejer drömmer om :rolleyes:

*Smörvarianten*

Men älskling,om jag fick välja mellan alla jordens alla tjejer så skulle jag fortfarade välja dig, för du är det jag vill ha.

Tror du verkligen att dom kan mäta sig med dig ?

osv...

Låte cashen rulla ffs! 100kr/namnteckning! :D

Snabba pengar, liten risk eller vad säger ni? :lol

Fifan vilken lessen-hundvalp-min töserna kommer o ha när de inser att de pröjsat hundra pistoler för en namnteckning från en komplett främling. :banana

Säg att nästa gång du sjunger i tv så ska du kolla in i kameran och samtidigt tänka på den tjejen.

saken är ju den att dom alla kollar in i kameran då och då, så då har du kärringen på kroken.

sen gör du så med 40st flickor, efter ett tag säger du att det är lite ensamt i plånboken och du skulle vilja köpa en ny mikrofon att öva med
så då har du 1000kr (ungefär?) * 40 = 40000kr.

sen fejkar du ett mikrofonberoende, du snortar mikrofoner och behöver en fix i veckan
40000*4 = 160000kr i månaden.

härligt med pengar, jag borde bli entreprenör så smart som jag är :)

Jag har en kamrat som är riktigt dryg, lite lagom jobbig och en total oförmåga att hålla igen matintaget. Han blev pappa riktigt tidigt, så han har en dotter i 15-16-årsåldern. Han är helt talanglös på datorer.

Så när dottern lämnat MSN på en dag när han satte sig såg han bara massa namn på skärmen, som han inte viste vad det var. Han hade ju dock läst om chattar och sånt i tidningen. Sagt och gjort, han skred till verket och började ragga på alla. Och inte som folk heller, utan som han gör, dvs mycket under bältet och så....

Dotterns kompisar var inte imponerade.....

t-rex skrev:
Jag har en kamrat som är riktigt dryg, lite lagom jobbig och en total oförmåga att hålla igen matintaget. Han blev pappa riktigt tidigt, så han har en dotter i 15-16-årsåldern. Han är helt talanglös på datorer.

Så när dottern lämnat MSN på en dag när han satte sig såg han bara massa namn på skärmen, som han inte viste vad det var. Han hade ju dock läst om chattar och sånt i tidningen. Sagt och gjort, han skred till verket och började ragga på alla. Och inte som folk heller, utan som han gör, dvs mycket under bältet och så....

Låter som karln raggar med stil!

t-rex skrev:

Fan va kungligt!

t-rex skrev:

:rofl :rofl
Friskt vågat, hälften vunnet? :tomten

t-rex skrev:

:rofl :rofl :rofl

t-rex skrev:

Ja, vad säger man. Fråga han om han vill ha några tjejer han kan öva på. Han verkar som om han behöver det. :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg