hej nu är motorcykeln klar och allt(?) som fattas är att få motorn att gå bra. har stora problem. vet inte om detta har ngn betydelse men ägaren innan mig hade borrat upp den till 600 och verkar se ut som ett bra jobb när jag tittade i motorn. Saken är att den vill inte gå "rent". Första provturen visade dessa symptom. Ganska svag inget tryck direkt. släppte jag gasen för att typ växla ville den mest dö. När jag chockade då fick den mer kraft men å andra sida så när man drog in kopplingen så varvade den helt plötsligt upp massor. min fråga är vad som egentligen kan vara felet? eller mest troligt. kan det vara fel på tändingen, kamkedjan som ligger fel eller att förre ägarens "trimning" inte blev bra? en annan sak är att den bli väldigt varm (nästan överdrivet varm) när man står och varvar motorn. hade varit underbart om ngn kan ha ngt tips vill ju bara ut å köra
kan det vara tecken på annat skumt?