Problem med att låsa upp Power ISO.

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date

Jonathan

Guest
Fick låna ( :rolleyes: ) Power ISO av en polare och har nu svårigheter att låsa upp programet som är en testa-på-grej.

Det står i readme dokumentet att man ska flytta en fil som heter license.reg och sedan packa den till "license registry".
Jag har flyttat den till där resten av programet är installerat och packat upp den där men det vill ändå inte fungera.
Startar man Power ISO så står det fortfarande att man inte har reggat sig.

Det låter ju som att man ska flytta reg. filen till en mapp som heter license registry men någon sådan finns inte :confused:

Halogen skrev:
2217529 Är det en .reg-fil säger du? Dubbelklicka på den. :tummenupp

Jag gör ju det. Och då står det att man är registrerad. Men när man startar programet så står det ändå att man inte är registrerad :va

Det fixade sig!
Lånade en key generator av polaren.

:tummenupp

Last edited:
Nu till nästa problem.

Hur ska jag få fart på det hela ?
Med Power ISO konverterar man ju filen till .iso.

Men sen när man packar upp .iso filen med Dameon Tools så kommer den ju bara tillbaka till det ursprungliga formatet, alltså .ram :confused:

Hur ska man kunna titta på en .ram fil :va

Jonathan skrev:
2217803 Nu till nästa problem.

Hur ska jag få fart på det hela ?
Med Power ISO konverterar man ju filen till .iso.

Men sen när man packar upp .iso filen med Dameon Tools så kommer den ju bara tillbaka till det ursprungliga formatet, alltså .ram :confused:

Hur ska man kunna titta på en .ram fil :va
RealMedia metafil (RealPayer)

//\//\

Det är en Realmedia fil som Realplayer ska klara att spela upp, hur nu är med den saken kan väl diskuteras. Länk

Realplayer ligger tvåa på en lista över de sämsta it-produkterna någonsin.
Länk

Empa skrev:
2220239 Det är en Realmedia fil som Realplayer ska klara att spela upp, hur nu är med den saken kan väl diskuteras. Länk

Länk

Fan, jag måste vara trött eller nåt. Jag kikade på det första förslaget på att använda realplayer. Men på något sätt fick min hjärna det till Quicktime när jag skulle testa :gnissla

Ska testa med REALPLAYER nu och se om det går lite bättre :hihi

Last edited:
Empa skrev:
2220239 Det är en Realmedia fil som Realplayer ska klara att spela upp, hur nu är med den saken kan väl diskuteras. Länk

Länk
Håller med att det finns bättre mediaspelare men det där var ju 1999 års version.

//\//\

Last edited:
Nu fuuuunkar det :banana
Med rätt grejer så kanske det mesta fungerar. :gnissla

Tack för hjälpen!

Jonathan skrev:
2220282 Nu fuuuunkar det :banana
Med rätt grejer så kanske det mesta fungerar. :gnissla

Tack för hjälpen!
jag hoppas att du inte instalerade realplayer.. utan använde realalternative (sök på google)

för realplayer är fortfarande sämst å kan räknas som ett spyware osv...

eller använd VLC mediaplayer för att kolla

Back