Problem med att bjuda på ebay.de

Precis som det står... Säljaren kräver att du verifierar att du är du o det görs via ditt kreditkort. Kostar inget o verkar vara säkert. Gjorde det själv för ngt år sen o inga mystiska kostnader har dragits ifrån mitt konto.....

Provat att verifiera, men det funkar inte, när jag kommer till denna länken

http://www.ebay.se/error?message_va...viShort&message_var=cache.error.OfferBlock001

så väljer jag "Verifiera med ett kreditkort" när jag trycker på det så kommer det fram att jag skall logga in, å då skriver jag mitt User ID samt lösen
å då står det

"Your sign in information is not valid. Please try again"

Lägre än så kommer jag inte....:huvet

/Jonas:va

Kolla dina uppgifter på ebay, har för mig att jag fyllt i mitt kreditkort där.

Har kollat på min ebay sida, och inte hittat vart fylla man skall fylla i det där.
Jag har även Verifierat mitt Paypal konto oxå.
Hittade även denna tråden

http://forums.ebay.se/thread.jspa?threadID=300000086&tstart=0&mod=1123751192165

Å där står det ju hur man skall göra, men när jag gör som det står, så när man kommer till att logga in, så står det att mina inloggnings uppgifter
är fel, men jag är reggad på Ebay.se,
och om jag provar att regga mig på Ebay.de så står det att jag redan är reggad, fast jag kan inte logga in ändå, när jag skall skapa detta säljarkonto!

/Jonas

Har kollat på min ebay sida, och inte hittat vart fylla man skall fylla i det där.
Jag har även Verifierat mitt Paypal konto oxå.
Hittade även denna tråden

http://forums.ebay.se/thread.jspa?threadID=300000086&tstart=0&mod=1123751192165

Å där står det ju hur man skall göra, men när jag gör som det står, så när man kommer till att logga in, så står det att mina inloggnings uppgifter
är fel, men jag är reggad på Ebay.se,
och om jag provar att regga mig på Ebay.de så står det att jag redan är reggad, fast jag kan inte logga in ändå, när jag skall skapa detta säljarkonto!

/Jonas

Skapa ett nytt konto på ebay.com och radera ditt gamla.

logga in på ebay.com o fyll i dina konto grejer där

när man skapar ett konto på ett ebay dvs .se .de .co.uk .com så kan man logga in på vilken .bla ebay som helst med samma nick o psw

men man kan bara skapa säljar konto eller fylla i konto grejer på .com siten

så va det för mig i alla fall tror du kan logga in på .co.uk siten i göra det där oxå

Nappe har rätt, logga in på ebay.com så skall det gå bra, det är samma konto du har på alla ebay sajterna, men om du är inloggad på .se och de andra så funkar inte kontoverifiering.

Får kanske ta och göra det, skall vänta bara tills jag fått hem mina delar från USA.....

Ingen som har nån annan ide?

/Jonas

Ja det är där jag har problem. Jag kan inte logga in på ebay.com.de m,m
med mitt inloggnings id, jag har på ebay.se så står det

men det går bra att logga in på ebay.se

jag har provat att regga nytt konto på ebay.com men eftersom jag använder samma uppgifter, så står det att jag redan är reggad.

blir fan inte klok på detta!

/Jonas

Ja det är där jag har problem. Jag kan inte logga in på ebay.com.de m,m
med mitt inloggnings id, jag har på ebay.se så står det

men det går bra att logga in på ebay.se

jag har provat att regga nytt konto på ebay.com men eftersom jag använder samma uppgifter, så står det att jag redan är reggad.

blir fan inte klok på detta!

/Jonas

Fick ordning på inloggningen nu, bytte lösen
tog ett annat utan ö

Så nu kan jag försöka med tipsen ovan

Jonas:)

Last edited:
Fick ordning på inloggningen nu, bytte lösen
tog ett annat utan ö

Så nu kan jag försöka med tipsen ovan

Jonas:)

Aha, jo såklart, amerikanerna tror ju fortfarande de är ensamma på planeten, och har inte fattat det där med UNICODE, så det är ju klart att de inte klarar av ett 'ö' i lösenordet, fatturväl :D

Back