Svanen
Psykos Pilot
spectre skrev:Liiiiiiiite skillnad på utväxling i växellådan i en RS en din moped hörrö.
Joo men endå
eller så var det så att jag inte tänkte på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spectre skrev:Liiiiiiiite skillnad på utväxling i växellådan i en RS en din moped hörrö.
Jodå, det ska jag testa. Blir nog imorgon då det finns tid för mek.NSR_Martin skrev:Kan du inte bara koppla ur vajrarna till avgasporten o spänna upp så att den alltiid står på fullt o sedan köra en testrunda...?
Den sitter fastskruvad med två skruvar över utblåset. Bara av skruva och sedan dra ur den.Snubbben skrev:Jag ska nu byta cylinder jag också p.g.a. nyp men jag undrar hur man ska få ut avgasportbrickan? sitter den fast i cylindern eller är den lös?
Snubbben skrev:Jag ska nu byta cylinder jag också p.g.a. nyp men jag undrar hur man ska få ut avgasportbrickan? sitter den fast i cylindern eller är den lös?
2 bult sen bara dra ut denstigge skrev:Den sitter fastskruvad med två skruvar över utblåset. Bara av skruva och sedan dra ur den.![]()
Ingen som har något mer tips till mitt problem?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |