doug_olsson
Doug
min hoj la sig idag och fick lite problem den ville inte starta , va sur som bara den, fick igång den efter myclet hostande och jobb, körde hem, hojen började läcka bensin från en dosa som e kopplad till luft filtret, tror förgasaren och filtyret fått i sig lite för mycket bensin,
försökte starta men då lät det som att nån kolv slog, det small till lite lågt och hojen dog typ.
jag vurpade i låg hastighet och inget annat förutom repor uppstod, men behöver hjälp
har kopplat bort tank, luftfilter och såg att förgasar kammare 1 & 2 va blöta.
vad kan ha gjort så att hojen small till lite lätt, kan kolven pajat, för en sån vurpa??
någon som vet. ska rengöra förgasare och kolla kolvar på söndag, önskar tips från nån kunnig.
försökte starta men då lät det som att nån kolv slog, det small till lite lågt och hojen dog typ.
jag vurpade i låg hastighet och inget annat förutom repor uppstod, men behöver hjälp
har kopplat bort tank, luftfilter och såg att förgasar kammare 1 & 2 va blöta.
vad kan ha gjort så att hojen small till lite lätt, kan kolven pajat, för en sån vurpa??
någon som vet. ska rengöra förgasare och kolla kolvar på söndag, önskar tips från nån kunnig.