problem att vakna...

Din inställning på kvällen är viktig! Du måste tuta i dig själv att det är jävligt viktigt att du kommer upp kl 6 direkt när klockan ringer.

Om inte det funkar så kör med Wunders koffein plan, den funkar garanterat (ok, med undantag för folk som är opåverkade av koffein :va ).

Nej oftast slår jag upp ögonen alltifrån en kvart till en minut INNAN alarmet går igång. Jag vet det är sjukt! :kocko

I morse ville jag nog helt enkelt slippa höra skräpet... Hade av någon märklig anledning valt "Touch Me" med Gunther ft Sam Fox som alarmsignal.
Det väcker nästan de döda! :hihi

köpte en gammal hederlig väckarklocka i helgen, när den ringer vaknar man med hjärtklappning och tror att 3 världskriget har brutit ut...

det där med treligt/otrevligt sällskap fungerar ju annars ganska bra :pannkyss

Fis. Eller be någon annan fisa i rummet.

Men det bästa är nog att vänta tills det blir ljust på morgonen igen. I april, eller så.

mb skrev:
Morgonpasset är ett underbart sätt att vakna på. Har aldrig försovit mig en enda gång med p3 på. Slår på några minuter innan 6 så man är med från starten. I lagom tid till barnradion har det blivit dags för frukost :)

Enda problemet med att vakna till P3 är att den otroligt värdelösa musiken gör att man vill 'snooza' ännu mer än normalt.

McB skrev:
Enda problemet med att vakna till P3 är att den otroligt värdelösa musiken gör att man vill 'snooza' ännu mer än normalt.
Tja, radiomusik duger väl ofta inte till så mkt mer än som bakgrundsmusik. Inget man sitter och koncentrationlyssnar på direkt. Bara jag slipper höra reklam, jinglar, "bäst musik just nu" eller "bästa blandningen av gamla och nya låtar" så är jag nöjd.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph