Problem att hitta film.

Da_Wolf

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2011
Hoj
ingen
Hej, min första tråd här fast jag har varit ivrig besökare på detta fina forum nu i ca 1 år. Nu är det så att min sambo skulle villa ha reda på en film, countrystil, har någonting att jöra med att 7 personer söker upp varandra och alla dödas möjligtvis i slutet men är inte riktit säker, sändes i tv på 90-talet så filmen kan härstamma från 80, borde heta typ nånting i stil med They where seven el nå sånt. Försökte hitta filmtråden med sökfunktionen men misslyckades, skulle ha postat där annars. Dom som har något tips så ös på med dom bara, allt uppskattas, Tack på förhand.

Lät som en westernvariant på "De sju samurajerna", och visst finns det en sådan. Den är dock lite äldre än vad du är inne på, men en gissning kostar inget. :)

Lät som en westernvariant på "De sju samurajerna", och visst finns det en sådan. Den är dock lite äldre än vad du är inne på, men en gissning kostar inget. :)

Tack för den men tyvärr så var det inte den men den verkar vara värt en titt nån dag som man har tid att titta på en film:). Min sambo sa någonting om att det ska vara en öppen kista med en död gängmedlem i utställd mot staketet in till staden som nån sorts skrämseltaktik till det resterande gänget och det är alltid den senast dödade medlemmen som är i kistan.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN