chrilla
Ny medlem
När jag flyttar på ett fönster eller scrollar med musen flyttar sig inte fönstret med en svepande jämn rörelse, utan böljar/hackar sig fram.
Någon som vet vad man kan göra åt detta?
Drivrutiner för musen?
Har: XP med SP1, AMD 2600, 512 MB RAM, mus utan kula (ljusstyrd)
Tacksam för svar!
Någon som vet vad man kan göra åt detta?
Drivrutiner för musen?
Har: XP med SP1, AMD 2600, 512 MB RAM, mus utan kula (ljusstyrd)
Tacksam för svar!

