Problem att flytta fönster/scrolla

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
När jag flyttar på ett fönster eller scrollar med musen flyttar sig inte fönstret med en svepande jämn rörelse, utan böljar/hackar sig fram.

Någon som vet vad man kan göra åt detta?

Drivrutiner för musen?

Har: XP med SP1, AMD 2600, 512 MB RAM, mus utan kula (ljusstyrd)

Tacksam för svar! :)
 
Fick själv svar på min fråga: hade glömt att installera drivrutinerna för video och bild som följde med burken. :kocko

Kul att nåt funkar, nu återstår att få ordning på resten av datorn (och på mitt liv, felsökningsschema någon?).

Tack för allt stöd! :arsele :hihi
 
chrilla skrev:
Fick själv svar på min fråga: hade glömt att installera drivrutinerna för video och bild som följde med burken. :kocko

Kul att nåt funkar, nu återstår att få ordning på resten av datorn (och på mitt liv, felsökningsschema någon?).

Tack för allt stöd! :arsele :hihi

Sådana elementära bitar förutsätter vi att ni redan fxat :D
 
chrilla skrev:
(och på mitt liv, felsökningsschema någon?).

Tack för allt stöd! :arsele :hihi
Skaffa ej en partner med det motsatta könet, har du redan en, gör av med den andra hälften då :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top