Pro Superbike Mantorp

Hade varit kul och slippa vänta 1 vecka på att se rejset.

Men jag vill fortfarande se knutstorprejset... finns det inte någonstans?

2952266 gjorde jag?
Du vet om att medlemmar på SH vet vad som går runt i skallen på alla rejsputtar... :D

Last edited:
Jag var där, och jag vet ( VET ) att Freddy hade problem med en astralprojektion som envisades med att uppenbara sig i slutet av rakan. Så var det. Jorå.

Jag var där, och jag vet ( VET ) att Freddy hade problem med en astralprojektion som envisades med att uppenbara sig i slutet av rakan. Så var det. Jorå.

Jag VET att hans Kawa går så jävla fort så han vågar inte hålla fullt på rakan..... :D

...
..

www.stcc.se till höger under den ljusblåa rutan som det står "Race SVT2" så står det "Filmarkiv" under det. Klicka på den. Sen är det bara att klicka på "PRO-Superbike" i den menyn. :)

;) hehe... Ok, hur låg det egentligen till då?

Saxat från freddys sida: (www.freddyracing.com)

"Andra plats på Mantorp

Positivt är iaf att jag innehar nya banrekordet på Mantorp. 1.17.503
mindre bra är att jag var 13 sekunder efter i mål iof 10 sek bättre än förra racet på Knutstorp.

Jag var med bra i början av racet och låg i ledning några varv sen kom jimmy förbi och jag försökte hänga på. runt 10:e varvet tappar jag ganska rejält bara på ett varv och känner mig inte trött alls men fingrarna börjar krampa och jag kan inte ta i för fullt.. trist när jag känner att jag har mer att ge och är helt klar och har inte ens hög puls. Är ett tufft beslut att ge upp kampen om en vinst men känns skönt i efterhand att ha kört med huvudet och samlat viktiga poäng för mästerskapet.

Kommer under måndagen undersöka möjligheterna för ev operation för att bota fenomenet "Arm Pump" som flera toppnamn inom Sverige redan har opererat sig för.

mvh

/ freddy"

Hade varit kul och slippa vänta 1 vecka på att se rejset.

Du vet om att medlemmar på SH vet vad som går runt i skallen på alla rejsputtar... :D

haha... jo har förstått det... det är ju bra, för då kan man söka svaren här om varför man inte vann racet... inte lätt att veta själv alla gånger :) haha...

sen att min hoj går fort på slutet av rakan... Ja!!! det gör den som en raket!! hehe. vänta tills Anderstorp :)

haha... jo har förstått det... det är ju bra, för då kan man söka svaren här om varför man inte vann racet... inte lätt att veta själv alla gånger :) haha...

sen att min hoj går fort på slutet av rakan... Ja!!! det gör den som en raket!! hehe. vänta tills Anderstorp :)

Fick ni ordning på problemet att bromsarna mattas av och handtaget kryper in mot styret?

Jäkla bra tempo du och zuber fått upp :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...