Pro Superbike Mantorp. Grande finale!

Freddy kommer att vinna. Så enkelt är det.

Han har vunnit ett enda race i år, och det var under lustiga förhållanden. Jag tror inte att han vinner på söndag, även om han är snabb på Mantorp.

Janne Hansson kanske gör som jag gjorde i R1000, dvs komma högst upp i totalen utan att ha vunnit ett enda race.:)

Il be be there!... Kanske mest för att kramas med tompas syrra!

Tror på svensken då han inte har någon slags spärr överhuvudtaget, topp 5 alla fall fixar han nog! Lundh revanschsugen som in i helvete och tar segern före Freddy!

Jag är helt klart inne på ditt spår. Mårtensson blir farlig... Tror nästan på backlund som tvåa, haaland trea och papunen fyra...

Mårtensson ska väl köra? Han vinner racet med 3.5 s marginal till tvåan som är Haaland och trea blir Papunen.

Du borde gå i Mossbergs skola. Då lär man sig att fredagsträningar bara är onödigt dumt.

Lycka till!

Mossberg har väl även erfarenhet i ämnet ”att åka långt för att träna men sedan få vända hem igen utan att ha fått köra en meter på hojen" så han kanske kan komma med tips där också? ;)

Last edited:
Han har vunnit ett enda race i år, och det var under lustiga förhållanden. Jag tror inte att han vinner på söndag, även om han är snabb på Mantorp.

Janne Hansson kanske gör som jag gjorde i R1000, dvs komma högst upp i totalen utan att ha vunnit ett enda race.:)

Jag tror han tar i och vinner första för i år och med Freddy 2a så vinner han totalen med!

Steny startar från 3e startruta efter superpole, och svensken på en 10e plats. Pappunen 1a och haaland 2a

Nu vill vi se norrländskt på pallen :tummenupp

Mossberg har väl även erfarenhet i ämnet ”att åka långt för att träna men sedan få vända hem igen utan att ha fått köra en meter på hojen" så han kanske kan komma med tips där också? ;)

Jag kan ge ALLA tips om ALLTING!!! Inga problem!:)

Steny startar från 3e startruta efter superpole

Inte illa av en lappdjävel som kör snöskoter!!!
Go Steny go:yoparty !!!!

The Lindome Lightning och Mullsjö Maniac ligger lågt och plockar fram de ultimata spårvalen först imorgon 14.00 DÅ DET GÄLLER!!!
Go go go go!!!!:tummenupp

Last edited:
Steny startar från 3e startruta efter superpole, och svensken på en 10e plats. Pappunen 1a och haaland 2a

Nu vill vi se norrländskt på pallen :tummenupp

Steny får gärna vinna, skulle vara cool!

Annars står nog striden mellan Hansson, Haaland och Mårtenzini

Last edited:
Jag tror på Papunen, han är mycket stark på Mantorp. Glömmer aldrig när han startade från depån och ändå vann. :D

1. Haaland
2. Hansson
3. Steny

Vilket gör att svenska Pro Superbike får en norsk vinnare.

Mortenzoni vinner och Jordfräs kommer näst sist.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti