Jag skulle gissa på att det går fortare iaf, annars har jag en väldig glädjemätare på min hoj...
Originaldrevning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle gissa på att det går fortare iaf, annars har jag en väldig glädjemätare på min hoj...
Kör du med orginaldrevning på hojen så visar den väl ca 5-10 % fel? Antar att du drevat om, så då kan du ju själv räkna ut hur mycket.
Kör du med orginaldrevning på hojen så visar den väl ca 5-10 % fel? Antar att du drevat om, så då kan du ju själv räkna ut hur mycket.
Anderstorp 282 km/h, falkenberg 234 km/h är de banor vi loggat i år, falkenberg brukar ha ungefär samma toppfart som knudan och gelleråsen. Detta är GPS-fart, inte mätarfart. Mätaren på vår hoj visar uppåt 20 km/h för mycket i den farten.
Hur fort tror du det går då? Du skulle bli besviken om du gissar på fortare än så.....
Jag har inte full koll på max varv på rakan. Jag åker femväxlat på KGA jag ligger runt 13 000 varv slutet av rakan. Med Utväxlingen jag åkte med hamnar man på ca 235-245 km/h. Ungefär samma som Knutstorp och Falkenberg.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |