Pro Superbike kör på Anderstorp Raceway

Instämmer ... asså, trillar han där eller går det att köra så då man är Racinggud?

@Humlan: Bra idé f.ö. med cashback! Om ni förutom posters även gör stickers, så skicka ett par så sätter jag dem på SAAB:en å rullar runt lite extra!!!

\m/

Bifogat

• 16_kevin-schwantz-old-school-560x432143.jpg
    16_kevin-schwantz-old-school-560x432143.jpg
    67.7 KB · Visningar: 60
ARC fortsätter att stiga i mina ögon.:tummenupp
Ska bli kul att piska lite Pro-förare.:):näsblod

Vi lägger till Bott istället för 250, så antalet klasser är samma. Även om man är från ett annat land kan man väl locka publik?

Fan vad kul, fler roliga hojar !:tummenupp

Ska starta en tråd i Stockholmsforumet och förhoppningsvis fylla en buss.

Om det blir lite posters och klibbor så skicka gärna.

Last edited:
Detta får man inte missa, bokar genast liggplats i Humlans depåtält

Vilket datum är det?

Vi lägger till Bott istället för 250, så antalet klasser är samma. Även om man är från ett annat land kan man väl locka publik?

I kalendern står det 5-7 Maj, vilket är rätt?

/J

Jag är också nyfiken på vilket datum.. Är det inte ERF det datumet?

SM kör den 30 april- 1 maj, ERF den 29 maj.
Jag är visserligen förvirrad av naturen men kan Nr:18 klarlägga vad det är som körs under helgen 30:e april - 1:e maj.

SM klasserna + Pro Superbike/Superbike Challenge + BoTT? Rätt eller fel? :confused:

Jag är visserligen förvirrad av naturen men kan Nr:18 klarlägga vad det är som körs under helgen 30:e april - 1:e maj.

SM klasserna + Pro Superbike/Superbike Challenge + BoTT? Rätt eller fel? :confused:

Rätt. Varför är det oklart? BoTT kör inte med ERF längre. Där kör vi ERF (NEC/REC), samt ERF Sprint.

SM kör den 30 april- 1 maj, ERF den 29 maj.

Är programmet klart än, Stefan? Så man vet vilken dag man ska dra dit. Kan bara undvara en dag tror jag.

Axxexs pratade om affischer. Skicka mig ett gäng isf så ska jag klibba upp dem på en del ställen i trakten här där de får sitta orörda och det rör sig mycket folk.

Är programmet klart än, Stefan? Så man vet vilken dag man ska dra dit. Kan bara undvara en dag tror jag.

Axxexs pratade om affischer. Skicka mig ett gäng isf så ska jag klibba upp dem på en del ställen i trakten här där de får sitta orörda och det rör sig mycket folk.

Vi har ett utkast, som ska spikas efter nästa vecka. Affischer kommer att finnas, främst i digitalform att ladda ner från www.anderstorpraceway.se

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT