Pro Superbike Falkenberg 1-2 juli 2011

Otäck krasch som återigen visar att avåkningszonerna är katastrofalt dåliga och var finns airfence?
Hoppas han klarade sig utan större skador.

Men annars måste man säga att Backlund är för bra för serien.

Vem kraschade? Backlund? Och var?

Last edited:
Finns racet att ladda ner någonstans? RU verkar nere, pepsikungen har du spelat in?

ville bara tilllägga att innan resultaten är officiella så kan du inte heller publicera,jag tycker din sida funkar fint där om man jämför med stcc.
btw.är det någon som hittar mästerskapspoängen där för pro,lite jobbig sida...

Kan kan jag ju. Blir det några ändringar har man ju en nyhet till;)

Nu har jag firat med en stor del av teamet! God natt sov gott (från en trött Mas :)

Nu har jag firat med en stor del av teamet! God natt sov gott (från en trött Mas :)

Masen, va fasen hände me högerdojjan? Nån ny westcoast-fluga man missat...!? :yoparty

Ps. Jävligt snygg dubbelomkörning du gjorde av Backlund o Mårtensson, på yttern!! :D

Foto: Kunglig hovfotograf von Highsider

Bifogat

• pro_bildspeical_lor_race_24.jpg
    pro_bildspeical_lor_race_24.jpg
    199.9 KB · Visningar: 95
Last edited:
Har precis sett reprisen av racet på lördagen. Bra race och mycket action :)

Synd bara att man inte lärt sig att byta kanal så fort de gått i mål. Hubbe kan vara sämst i världen på intervjuer :gnissla

Masen, va fasen hände me högerdojjan? Nån ny westcoast-fluga man missat...!? :yoparty

Ps. Jävligt snygg dubbelomkörning du gjorde av Backlund o Mårtensson, på yttern!! :D

Foto: Kunglig hovfotograf von Highsider

Ja va fasen dom får ju ta och börja gasa! :)
Stöveln gick upp tidigt på racet. Tror jag brände hål på den upptill vid kardborrebandet, vid starten. Hade nog foten släpandes i starten bakom avgasröret, lite väl länge. Var riktigt irriterande. Trodde jag skulle bli avflaggad.
Men kanske trendsättande vid varmt väder :) det fläktade rätt gött

Last edited:
Otäck krasch som återigen visar att avåkningszonerna är katastrofalt dåliga och var finns airfence?
Hoppas han klarade sig utan större skador.

Men annars måste man säga att Backlund är för bra för serien.

Men nu får du väll ändå ta och kamma dig! Katastrofalt dåliga är väll ändå att överdriva rätt duktigt. Klart att det alltid kan vara bättre men jag tror inte att någon någonsin tidigare gått av i den kurvan i samma hastighet. (om du syftar på vurpan i högfartshögern)

Klart det kan bli bättre men det finns en hel del andra kurvor jag hellre skulle låta bli att vurpa i den hastigheten.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon