GSXR1100R
The older i get the faster i was
Feta tusenkubikare med uppställ kommer att bli häftigt att se på för publiken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macke skrev:2609915Alltså är det samma reglemente i STCC/Veidec/PRO SUPERBIKE som det varit i NSB innan?
GSXR1100R skrev:2609955Feta tusenkubikare med uppställ kommer att bli häftigt att se på för publiken![]()
Men någon form av körning kommer det att bli i framtiden, dock kan jag inte avslöja vad/hur eller när det blir av...
tufft att från inte kört alls, till att gå in i 1000cc i stcc...Kuben skrev:2609923En till som verkar damma av grejorna..http://www.dalademokraten.se/Articl...1113195550_DD004/20061113195550_DD004.dbp.asp
Gottis skrev:2610316Från Stiggy.com
Jag viker mig hinner han med så kan det bli grymt intressant men tror inte han isof kommer köra hela säsongen
en sådan talang som Johan kommer nog lära sig inom kort. Men japp, han är troligen inte med till en början. Men satsar han och fortsätter köra lär han ta sig uppåt i fältet.nazurro skrev:2610356Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.
nazurro skrev:2610356Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.
han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.oFFkeFF skrev:2610405Nej, han såg ju verkligen långsam ut mot Micke Nilsson på Karlskoga förra året![]()
Jag är inget stort fan av Stiggy men om han inte är med i toppen direkt blir jag förvånad.Swedie skrev:2610421han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.
Swedie skrev:2610421han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.
sandstream skrev:2610496Jag är inget stort fan av Stiggy men om han inte är med i toppen direkt blir jag förvånad.
1.06-tider med en 600:a på Åsen är ändå imponerande och visar att han är en mycket bra förare.
oFFkeFF skrev:2610552
Precis, snacket gick om hur dåligt johan skulle köra 600 och att han inte skulle ha en chans i veidec..
Utan att veta så tror jag att Stiggy tillhör den lilla skaran av förare med verklig talang som kan köra fort med nästan vad som helst.oFFkeFF skrev:Precis, snacket gick om hur dåligt johan skulle köra 600 och att han inte skulle ha en chans i veidec..
valmers skrev:2610381Vi får väl se om Fredde Jansson kan stå emot suget också.
nazurro skrev:2610356Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.
Har hört rykten om att en del förare som körde Veidec i år är missnöjda med Honda och kommer att byta till andra märken. Vi lär väl se hur väl det ryktet stämmer till våren.Gottis skrev:jag tror han hade vart med från början utan problem med tanke på att han lär få en bra uppbackning från Svenska Honda
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |