PRO SUPER BIKE... sicket namn...

Feta tusenkubikare med uppställ kommer att bli häftigt att se på för publiken :tummenupp

Macke skrev:
2609915 Alltså är det samma reglemente i STCC/Veidec/PRO SUPERBIKE som det varit i NSB innan?

Så som jag fått det förklarat för mig ja. Det borde väl rent krasst då vara tillåtet med vråltrimmad suzuki 750 då också, eller trimmad ducce1000.

GSXR1100R skrev:
2609955 Feta tusenkubikare med uppställ kommer att bli häftigt att se på för publiken :tummenupp

Sanning med modifikation, de som kan sladda, sladdar även med en 600.
De som inte är så snabba kommer inte köra med några uppställ även om det är 1000cc..

Last edited:
Från Stiggy.com

Men någon form av körning kommer det att bli i framtiden, dock kan jag inte avslöja vad/hur eller när det blir av...

Jag viker mig hinner han med så kan det bli grymt intressant men tror inte han isof kommer köra hela säsongen

Gottis skrev:
2610316 Från Stiggy.com

Jag viker mig hinner han med så kan det bli grymt intressant men tror inte han isof kommer köra hela säsongen

Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.

nazurro skrev:
2610356 Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.
en sådan talang som Johan kommer nog lära sig inom kort. Men japp, han är troligen inte med till en början. Men satsar han och fortsätter köra lär han ta sig uppåt i fältet.

nazurro skrev:
2610356 Vore riktigt riktigt skoj å se hur killen står sig mot de andra grabbarna. Mitt tips är dock att han inte alls hänger med.

Nej, han såg ju verkligen långsam ut mot Micke Nilsson på Karlskoga förra året :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
2610405 Nej, han såg ju verkligen långsam ut mot Micke Nilsson på Karlskoga förra året :rolleyes:
han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.

Swedie skrev:
2610421 han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.
Jag är inget stort fan av Stiggy men om han inte är med i toppen direkt blir jag förvånad.
1.06-tider med en 600:a på Åsen är ändå imponerande och visar att han är en mycket bra förare.

Swedie skrev:
2610421 han menar nog vad han sa i med att det blir 1000cc. Det blir en rätt rejäl omställning ändå.

Tog det lång tid för Johan att ställa om sig från 250 till 600?

sandstream skrev:
2610496 Jag är inget stort fan av Stiggy men om han inte är med i toppen direkt blir jag förvånad.
1.06-tider med en 600:a på Åsen är ändå imponerande och visar att han är en mycket bra förare.

Precis, snacket gick om hur dåligt johan skulle köra 600 och att han inte skulle ha en chans i veidec..

Last edited:
oFFkeFF skrev:
2610552

Precis, snacket gick om hur dåligt johan skulle köra 600 och att han inte skulle ha en chans i veidec..

han var ju bara en medelmåta i wss:D
så han skulle ju inte ha en suck på hemma plan:D
allt ovan med ironi

tror att han skulle vara i tätten direkt på en 1000cc .

oFFkeFF skrev:
Utan att veta så tror jag att Stiggy tillhör den lilla skaran av förare med verklig talang som kan köra fort med nästan vad som helst.
Skulle inte förvåna mig om tex Watz skulle vara med i toppen direkt på en 1000.

valmers skrev:
2610381 Vi får väl se om Fredde Jansson kan stå emot suget också.

Fredde är uteslutet har inte lusten lr tiden längre.Tjatade på honom att han skulle åka med ner till Falkenberg hela sommaren men icke sa nicke han ville men tiden räcket inte till

Fredrik lägger all sin tid på Barnen och familjen som han får över från Handelsboden.com

nazurro skrev:

jag tror han hade vart med från början utan problem med tanke på att han lär få en bra uppbackning från Svenska Honda

Last edited:
Gottis skrev:
jag tror han hade vart med från början utan problem med tanke på att han lär få en bra uppbackning från Svenska Honda
Har hört rykten om att en del förare som körde Veidec i år är missnöjda med Honda och kommer att byta till andra märken. Vi lär väl se hur väl det ryktet stämmer till våren.

*/ ?>
Back