Pro SBK på Knudan 17-18/ Sep

Mc känsla

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
2011, Honda, CBR 1000rr
Får hoppas man gör repris med den skånska fanan högst i privat cuppen precis som förra gången man körde på hemma banan.

Välkommen förbi våran trailer

Bifogat

• 07072010142.jpg
    07072010142.jpg
    238.7 KB · Visningar: 101
  • 10072010143.jpg
    10072010143.jpg
    239.7 KB · Visningar: 136
Last edited:
Tjena Roger

Se nu till att hålla den Skånska fanan högt...:rock
Tittar förbi till helgen...

Kan ju inte låta bli, men ligger du inte baaakom här... hehehe...:D

Bifogat

• Jensa_Po_Knudan.jpg
    Jensa_Po_Knudan.jpg
    80.9 KB · Visningar: 86
Jo du låg framför men det var så att jag körde med db mätaren, du låg över 95db vilket slutade med svart flagg för dig ;)
Men lovar att man ska köra så det blir skånsk flagga på podium. Pokale or Hospitale

Jag lär kika inom en runda på lördag :tummenupp

Sen blir det backen under racet så då får jag försöka vråla som en galning :yoparty

Inte åker man till backen då det är race på högsta nivå. Men det är ju tanken som räknas :) Ska köra för dig med...

Inte åker man till backen då det är race på högsta nivå. Men det är ju tanken som räknas :) Ska köra för dig med...

Hehe. Med backen menar jag backen på Knudan. Favvoplatsen när det gäller att kika på racing :tummenupp

Lycka till i helgen.:tummenupp
Både med Racet och db nivån:D:krama

Ok, man lär sig något nytt hela tiden :)

Tur är väl det.
Brukar alltid sitta i backen längs start/mål. Finns några ställen där man ser nästan hela banan. Givetvis är väskan packad med kikare och spade så man kan sitta bekvämt och inte missa något :yoparty :D

Kikar inom på förmiddagen och säger hej :hej

Skriv gärna ungefär var du står så man slipper yra runt i depån hela lördagen :tungan

*/ ?>
Back