Jävla massa läsning, men har fått in tillräckligt med info känns det som för en kommentar..
Jag har väldigt nyligen gått med i RoH, varit med på ett par Torsdags AW och så, vet vilka vissa är sedan innan, umgås med en del, men största delen är nya ansikten för mig.
Min syn på RoH är först och främst ett gemensamt intresse, dock är detta endast njutbart på vår/sommaren/höst i sin fulla bemärkelse. Därför tycker jag det är sjukt kul att så många engagerar sig i att anordna träffar, filmkvällar, aw, pulkaåkning och annat som är skitkul! när man inte kan åka båge.
Detta är ju en "kompiskrets" som är till för intresset och varandra. Jag ser verkligen fram emot körningarna till våren och att lära känna de flesta bättre

Min syn på det privata forumet är väldigt positivt, jag tycker det är väldigt bra att inte alla kan läsa det som skrivs där, på grund av personuppgifter, stölder och andra saker. Detta villa man ju inte ha i allmänna forum, då kan man ju lika gärna sätta ut en annons i tidningen med all info.
Nodde: Privata delen är till för privata angelägenheter, alltså saker som inte rör dig då med andra ord, inte heller dem som inte har tillgång dit.
Den negativa delen med privata forumet är att det tydligen inte finns koll på vem som har tillgång dit, bra att göra en uppdatering av detta kanske, och man ska givetvis inte dölja sig bakom ett nick om man vill ha tillgång dit, går fetbort!
Angående stulna bågar och annat så är det skitbra att vi hjälps åt, tyvärr så verkar inte Nodde fatta detta, utan vill endast köra sin både på en landsväg utan att tänka en tanke på att hjälpa sina vänner, ta en fika på vintern eller annat som inte har med själva körningen att göra.
Tycker inte det är lönt att tjabba om detta med stölder, försäkringar, privatforum eller inte med Mr Nodde, eftersom han verkar ha teflonhjärna så allt som sägs rinner av direkt ändå!
Ha det gott! Kärlek!
RoH Rockz!