Privat MC-lärare?

joay

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Hoj
Ingen
Hej!

Jag är en 21 årig student i Stockholm som söker någon som vill lära mig att köra mc privat. Alltså helt privat. Jag har totalt kört 4 timmar på en körskola (lektionerna köptes genom groupon) men jag har inte råd att köra mer med dem. Skulle inte ta upp mycket av eran tid, räcker nog med 4-5 lektioner och sedan kan jag köra lite till med en skola nästa år.

Om ni eller någon ni känner kan ställa upp, kontakta mig! Vill att ni bor i Stockholm, Uppsala eller däromkring.

Eller hur?
Skaffa hoj när du har fått tag på en handledare.
Kolla även på SMC:s forum.

Jag har en extra hoj lämplig för övningskörning, men när ett handledartillstånd väl ramlat ner i brevlådan lär det ju vara oktober och då börjar jag nog överväga att lägga min tid på andra intressen än att åka runt och frysa på hojen :-)

Å andra sidan behöver jag pengar till ett nytt drivpaket på R1:an så PM:a så *KANSKE* vi kan lösa det så du kan få ut och åka med mig några gånger innan det är för mycket snö på vägarna.

Nog kan det väl gå och ställa upp på det...skicka pm för jag glömmer säkert bort läsa i tråden

Tack för svaren! Sry att jag inte svarat tidigare, trodde jag skulle få mail om att jag fått svar i min tråd. PM:ar er som är intresserade :)

Tack för svaren! Sry att jag inte svarat tidigare, trodde jag skulle få mail om att jag fått svar i min tråd. PM:ar er som är intresserade :)
Det går att ställa in så du får mejl vid svar i en tråd men det är inte default.

Alldeles ovanför första inlägget finns texten "Ämnesverktyg" klicka där och välj "prenumerera på det här ämnet".

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...