privat kock någon???

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Tyvär e de nog så att du får ta några hundår för lärdom! Var själv i branshen i 11 år och var ej kvar på samma ställe i mer än ett år. Om man verkligen vill lära sig, så får man vara bered på och röra lite på sig! Var inte för petig med vad du tar för jobb i början! (men skit i MC - donalds!!.. :hihi ) Kan säga att alla jobb jag har varit på (från storkök till x-trem finlir) så får man garanterat med sig en hel del till nästa!! Det är ett underbart yrke du valt, och jag ser tillbaka på mina år utan att ångra mig!.. Lycka till och gå inte för hårt åt köks Cognacen. :fyllisar

Kolla på större butiker om dom vill ha kock. Vet flera butiker i kedjan där jag jobbar som har privatkockar. Dom kommer på förmiddagen, lagar lite lunch till alla i butiken, städar och sen går hem.
Hade du bott i sthlm så hade jag kunnat föreslagit dig till min chef. Det är på gång att vi också ska ha en privat kock :)

/Annicka

Mcbrud skrev:
Då man tyvärr blir arbetslös den siste september pga att restaurangen jag jobbar på stänger då så undrar jag nu om det finns några där ute som är intresserade av att anställa lilla mig som privat kock någon kväll?? är i stort behov av pengar!!!

Alltför kinky och konstiga förslag besvaras med :finger

Kom igen nu och gör era flickvänner/pojkvänner glada! :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla