Privat byrå stämmer Skånepolisen

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
yay \o/ blev någon förutom jag sugen på en Nogger nu!?!?

Vart är vårt land på väg :( Nån blir kallad apajävel för att dom eldar upp hus, tycker så synd om dom....

Vart är vårt land på väg :( Nån blir kallad apajävel för att dom eldar upp hus, tycker så synd om dom....
Jo man kan ju förstå hur dåligt man mår efter ha blivit kallad "apajävel" :(
Det är till och med värre än att elds upp någon hus..
nää....nu blir det en nogger efter lunch och en 88 till eftermidags fikat :gnissla

speciellt om han inte hörde det, polisen satt ju i en buss:näsblod
Nästan så att polisen borde få sitta inne någon månad för att ha pratat bakom ryggen på en liten vandal :3freak

(undra hur många gånger man ha fått hört "svenne svin" av "apjävlarna" :gnissla )

Hade ingen aning varför 88:an skulle va nazistisk så sökte lite på den. Var en rolig kommentar på aftonbladet:

"Tänker ni byta namn på glassarna?
-Knappast. Vi kan inte backa för vad som helst. Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..."

Hade ingen aning varför 88:an skulle va nazistisk så sökte lite på den. Var en rolig kommentar på aftonbladet:

"Tänker ni byta namn på glassarna?
-Knappast. Vi kan inte backa för vad som helst. Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..."

Hahaha, lite roligt att folk ens kommer på det ens! :rofl

Jo man kan ju förstå hur dåligt man mår efter ha blivit kallad "apajävel" :(
Det är till och med värre än att elds upp någon hus..
nää....nu blir det en nogger efter lunch och en 88 till eftermidags fikat :gnissla

Vi ska inte starta en fond till dom för att dom mår så dåligt!? :tummenupp

Att en polis uttalar sig så om en människa har knappast och göra med just den ligistens handling utan varför det tas upp är för det kanske får en väldigt stor folkgrupp att tappa respekt och förtroende för poliskåren.

Men som vanligt dyker alla smygrassar upp på SH och ollar varandra på ryggen och fiser inte högre än en kommentar som "blir sugen på en 88" hahaha ni är bara för roliga.

Inser du inte skillnaden i att säga "han är ett svin" om någon jämfört med att säga "du är ett svin" till någon?

Därmed inte sagt att jag stöder åtalet men du måste skilja på bananer och apelsiner.

Klart jag inser skillnaden men borde man inte ha högre krav på polisen än på en hormonstinn 15 åring???
Sen kan jag tycka att polisen ska ta lite mer än vanligt...
Skulle nån kalla mig gris så skulle jag knappast polisanmäla och skulle jag
göra det och med vittnen dessutom så skulle det ALDRIG leda till åtal.
Har stoppat en stöld där jag visste EXAKT vilka det var som gjorde det ringde polisen och fick till svar att dom inte hade tid och anmälan las ner i brist på bevis. Brist på bevis när dom har ett ögonvittne som vet exakt vilka dom är?
Men kallar en 15 åring en polis för gris då ska han åtalas..
Seriöst?? Det är skrattretande...

Men man får inte säga NÖFF till polisen eller kalla dom grisar för då blir man åtalad! :va

Man kan kalla dom grisar när man pratar med dom utan att dom riktigt fattar det (provades i sommras)

Jag- Får man kalla en polis för gris?
polisen- nej..
jag- får man kalla en gris för polis?
polisen- ja...:va
jag- okej, tack då polisen :gnissla

Men själv har jag ganska mycket respekt för polisen och retas med dom när dom retas med mig. (och jaa! polisen runt tullinge/tumba "jävlas" med mig och mina kompisar ibland under sommaren... Tror alltid att vi är berusade eller på droger av någon anledning :3freak För vem gillar inte att stå och bli visiterad kl 2 på en fredag natt mitt i sommaren av en 25 åring trött/små tjurig polis)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT