Prispott?

Dessutom är det charmigt att tälta, känns som campingsemästrarna när man var liten. :näsblod
Vari ligger charmen att inte kunna somna för att dieselåkarna dricker folköl och sjunker nätterna igenom, när man väl somnat frammåt småtimmarna så väcks man tidigt av en blåtaktsåkare som måste varmköra efter nattens motorrenovering.....

Tälta ger mig mer dåliga flashbacks till leriga festivaler med mycket alkoholhaltiga drycker och ytliga relationer i 16års åldern.:näsblod

Finns säkert bra och billiga husvagnar men mitt problem är att bussen bara får dra 700 Kg och jag har varken tid eller råd att skaffa BE-körkort.

Är du SÄKER på 700kg. Hade för mig att det är dispens på 750kg.

Isf vet jag en kille som har en sjysst husvagn med förtält stående. Gasolkamin och en inredning som får folk att komma och hälsa på bara för att få se spetsen på gardinerna och blommorna på dynorna. Hittar antagligen till Åsen alldeles själv.

Pris under 10 tusen men jag har inte vårstädat den än....

Är du SÄKER på 700kg. Hade för mig att det är dispens på 750kg.

Isf vet jag en kille som har en sjysst husvagn med förtält stående. Gasolkamin och en inredning som får folk att komma och hälsa på bara för att få se spetsen på gardinerna och blommorna på dynorna. Hittar antagligen till Åsen alldeles själv.

Pris under 10 tusen men jag har inte vårstädat den än....

Varför sa du inte det i lördags för! Nästan helt säker på att Kobbe är intresserad av just den husvagnen. Hur får man kontakt med den killen? ;)

Jag är usel på att backa med släp så det tar säkert en jäkla massa dyra timmar :D

Din tid kan knappast va så dyrbar när du lägger 90% av den till att surfa sporthoj.com :rolleyes:

Lägg en kväll på en parkeringsplats med ett släp så kan du skiten sen.
Att ge sig ut i trafiken med släp om man inte kan köra är ju dumt vad släpet än väger...

Varför sa du inte det i lördags för! Nästan helt säker på att Kobbe är intresserad av just den husvagnen. Hur får man kontakt med den killen? ;)

Lite knepigt att hitta den fete fan, men jag råkar veta att den vagnen går jävligt gött bakom en riktig Dodge!

Lite knepigt att hitta den fete fan, men jag råkar veta att den vagnen går jävligt gött bakom en riktig Dodge!

Jag ska diskutera med min karl i kväll, så fort han slutat riva bort avgassystemet från Dodgen, så får vi försöka hitta den stiliga rr-legenden i fråga! :D

Din tid kan knappast va så dyrbar när du lägger 90% av den till att surfa sporthoj.com :rolleyes:

Lägg en kväll på en parkeringsplats med ett släp så kan du skiten sen.
Att ge sig ut i trafiken med släp om man inte kan köra är ju dumt vad släpet än väger...
Jag skojade lite, nog kan jag backa med ett släp men det är väl ingen direkt världsklass.

Hade jag spenderat 90% av min tid på SH hade nog företaget gått i konkurs ;9

Är du ung och ska lyckas inom RR måste du ha hjälp av föräldrarna.
Är du riktigt ung kanske Roadracing-Fabriken kan vara en bra start men det är fortfarande långt ifrån nivån att spela innebandy, fotboll etc.

ca 45-50000 kostar det säsong att köra 125jnr.

Hyra hoj, anmälningsavgifter, licens, träningar, däck, transport tävling/träning, bensin/slitdelar och utöver detta tillkommer ev kracher. och säkert lite till. Men jag ser det som en investering, man vet förhoppningsvis vad juniorena sysslar med.
Skulle jag köpa innebanyklubbor istället, hade det blivit skolk och ungdomsfylla.

Pär Karlsson

ca 45-50000 kostar det säsong att köra 125jnr. Hyra hoj, anmälningsavgifter, licens, träningar, däck, transport tävling/träning, bensin/slitdelar och utöver detta tillkommer ev kracher. och säkert lite till. Men jag ser det som en investering, man vet förhoppningsvis vad juniorena sysslar med. Skulle jag köpa innebanyklubbor istället, hade det blivit skolk och ungdomsfylla.
Du är lyckligt lottad som kan lägga såna pengar på dina barn, många kan inte det och då är det innebandy, fotboll mm som gäller om barnen vill göra något.

Synd bara att de kostar en förmögenhet, man blir ju lite kräsen med åldern och nöjer sig inte med vad som helst. Har en hyfsat stor buss så det blir nog till att sova i den på luftmadrass i sommar :)
Sant, ska det vara så ska det vara stort, fett och med alla bekvämligheter annars kan det lika gärna vara. Så här lyxigt har jag residerat de senaste 6 åren (förutom alla nätter man bitit i kudden i HH-släpet...)!
Jag är dessutom väldigt mycket äldre än du är! :pannkyss
Detta rullande lyxhotell är för övrigt till salu...

Bifogat

• madrass.jpg
    madrass.jpg
    123.1 KB · Visningar: 90
Sant, ska det vara så ska det vara stort, fett och med alla bekvämligheter annars kan det lika gärna vara. Så här lyxigt har jag residerat de senaste 6 åren (förutom alla nätter man bitit i kudden i HH-släpet...)!
Det där såg riktigt mysigt ut ;)

Jag är dessutom väldigt mycket äldre än du är! :pannkyss
Detta rullande lyxhotell är för övrigt till salu...

Var det inte homocontainern den hetta? Men det kan det ju inte va med HH?

Fast i övrigt har du helt rätt man borde nog göra en stor sinnesundersökning för att utröna om vi verkligen är vid våra sinnes fulla bruk...[/QUOTE]

Hmm...
Jag har lite smått börjat dejta en psykologiedoktor (ja tjej) som dessutom kör hoj(ja helvetet är lika kallt som sverige e just nu!) dessutom söker hon en forskartjänst.
Kanske skulle ge henne en ide´att söka på racerfolkets kognitiva beteénde alternativt rent psykotiska drift att slänga pengar på självspäkelse.:rolleyes:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon